Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku czerwca udało mi się nabyć BMW GT 530 D z 3 litrowym dieslem (245km). Samochód z roku 2010 z przebiegiem 146 000. Zdecydowałem się na zakup, ponieważ był to samochód mojego znajomego, kupiony przez niego w polskim salonie, serwisowany w BMW i oczywiście z prawdziwym przebiegiem. Bezwypadkowy, miał malowane 2 elementy po szkodzie parkingowej. Jeździłem wcześniej z nim tym samochodem, tak więc znałem jego styl jazdy (rocznik 1940:)) Nie byłem tylko przekonany co do wyglądu (zwłaszcza tyłu) i gabarytów (2 tony), jednak po dwóch miesiącach i kilku dłuższych wycieczkach doznania z jazdy pozwoliły mi o tym zapomnieć. To co najbardziej mnie urzekło to:


- gigantyczny rozstaw osi (3,07m, platforma w bmw7) samochód może z zewnątrz nie wygląda na aż tak duży (być może przez to, że jest trochę wyższy) jednak w środku przestrzeń jest ogromna, zwłaszcza dla pasażerów na tylnej kanapie. Samochód na trasie pięknie płynie, daje poczucie bezpieczeństwa,

- wyciszenie - bardzo cichy przy prędkościach autostradowych, można spokojnie słuchać muzyki,

- fotele - w aucie mam wrażenie jakbym siedział w skórzanym fotelu w salonie,

- 8 biegowa skrzynia - automat bardzo płynnie zmienia biegi, 8 bieg pozwala na jazdę 120 km/h przy obrotach około 1500,

- 3 litrowy diesel - bardzo elastyczny, do tego przyjemny dźwięk wkręcania się na obroty,

- bogate wyposażenie - wentylowane fotele, obniżanie lusterka bocznego przy cofaniu, otwieranie bagażnika z kluczyka, automatyczne domykanie drzwi, podświetlenie w wielu miejscach kabiny, pamięć foteli, duży wyświetlacz z nawigacją itp.


Do zrobienia mam kilka zadrapań na plastikowej klapie i zderzakach, żeby już wyglądał jak należy. A tak to mam nadzieję, że będzie się spisywał.


Poniżej zdjęcia, jeszcze sprzed zakupu kiedy był wystawiony u dealera, jak zrobię ładne swoje to uzupełnię :D

v19dTX.png

PAFLft.png

mvNDo3.png

hmaVzw.png

mpCQjF.png

Aqgj2d.png

xcgUC4.png

xkDmTn.png

AnDgG5.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratulacje.

Twoje GT jest bardzo stonowane, eleganckie. Pasuje do przeznaczenia auta, czyli do spokojnego, w komforcie przemieszczania się.

Fajnie, że znasz historię i nie kupowałeś kota w worku.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Gratulacje.

Twoje GT jest bardzo stonowane, eleganckie. Pasuje do przeznaczenia auta, czyli do spokojnego, w komforcie przemieszczania się.

Fajnie, że znasz historię i nie kupowałeś kota w worku.

 

Rzeczywiście coś w tym jest, mimo, że mocy mu nie brakuje to najprzyjemniej jeździ się nim spokojnie, taki poważny samochód :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi swego czasu marzyło się GT i prawie je miałem w dodatku w wersji LCI...


Ale...

boje się troche bez ramkowych szyb/drzwi i szumów z tym związanych, tudzież systemu opuszczania szyby przy otwieraniu/zamykaniu.

Dodatkowo ta kolumbryna ma wieksze kola - drozsze opony,wieksza masa, wieksze spalanie.


To wszystko do 'kupy' powoduje dużo wyższe koszty utrzymania niż F10/F11.


PS: Nie ten dział, to F07 a nie F10.

Opublikowano
Mi swego czasu marzyło się GT i prawie je miałem w dodatku w wersji LCI...


Ale...

boje się troche bez ramkowych szyb/drzwi i szumów z tym związanych, tudzież systemu opuszczania szyby przy otwieraniu/zamykaniu.

Dodatkowo ta kolumbryna ma wieksze kola - drozsze opony,wieksza masa, wieksze spalanie.


To wszystko do 'kupy' powoduje dużo wyższe koszty utrzymania niż F10/F11.


PS: Nie ten dział, to F07 a nie F10.

 

Zgadzam się, że to kolumbryna, czuć dużą masę przy zakrętach, co w mieście może przeszkadzać, ale na trasie jest za to duże uczucie pewności prowadzenia i komfort. Szumów nie wyczułem, bo ogólnie jest bardzo cicho przy prędkościach autostradowych, ale nie mam bezpośredniego porównania do normalnej piątki.


Koła małe nie są, spalanie też nie, w sumie na początku miałem podobne odczucia do Twoich, ale po kilku dłuższych wyjazdach luksus tego samochodu pozwolił mi wiele wybaczyć. Za jakiś czas wymienię go na pandę z gazem i koszty wyjdą na zero :wink:


Rzeczywiście to nie ten dział, może do admina napiszę, żeby przeniósł jeśli się da.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi swego czasu marzyło się GT i prawie je miałem w dodatku w wersji LCI...


Ale...

boje się troche bez ramkowych szyb/drzwi i szumów z tym związanych, tudzież systemu opuszczania szyby przy otwieraniu/zamykaniu.

Dodatkowo ta kolumbryna ma wieksze kola - drozsze opony,wieksza masa, wieksze spalanie.


To wszystko do 'kupy' powoduje dużo wyższe koszty utrzymania niż F10/F11.


PS: Nie ten dział, to F07 a nie F10.

 

Zgadzam się, że to kolumbryna, czuć dużą masę przy zakrętach, co w mieście może przeszkadzać, ale na trasie jest za to duże uczucie pewności prowadzenia i komfort. Szumów nie wyczułem, bo ogólnie jest bardzo cicho przy prędkościach autostradowych, ale nie mam bezpośredniego porównania do normalnej piątki.


Koła małe nie są, spalanie też nie, w sumie na początku miałem podobne odczucia do Twoich, ale po kilku dłuższych wyjazdach luksus tego samochodu pozwolił mi wiele wybaczyć. Za jakiś czas wymienię go na pandę z gazem i koszty wyjdą na zero :wink:


Rzeczywiście to nie ten dział, może do admina napiszę, żeby przeniósł jeśli się da.

 

Trzeba brać życie pełnymi garściami ... A nie panda z gazem. ;)


Ciekawy jestem właśnie w porównaniu f07 do f10...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.