Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Od razu na początku napiszę, że nic nie znalazłem w opcji szukaj :)

 

Problem jest następujący - pewnego dnia zauważyłem, że wskazania paliwa są nie prawdziwe. Zatankowałem na full i pokazuje, że jest 65-70 czyli o ok 10-15 litrów mniej niż w rzeczywistości - to już mnie zaczeło zadziwiać ale nic to myślę sobie albo mnie nabili w butlę na stacji ale mam jakiś problem. Patrzę na OBC a tu full więc nie oszukali mnie. Za kilka dni zaczynam urlop nie będę się tym narazie zajmował.

Na urlopie zauważyłem coś dziwniejszego, wskaźnik sam czasami opada do zera i zapala się rezerwa a za chwilę po jakimś zakręcie albo wyboju jest znowu zatankowany :) i tak kilka razy w ciagu dnia. OBC - pokazuje cały czas prawidłowo. Kolejne dni pokazały, że wskaźnik niby działa już prawidłowo i OBC też pokazuję taką samą ilość paliwa ale przestał liczyć zużycie paliwa. Oblicza zmniejszający się zasięg, pokazuje ubywające paliwo ale nie zawsze liczy spalanie. Napisałem nie zawsze bo jak, któregoś dnia gwałtowniej ruszyłem to zadziałało ale tylko przez krótki czas.

 

Czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć ?

Nie mam pomysłu nawet od czego zacząć, objawy nie były by dziwne gdyby nie późniejsze problemy z OBC wtedy podejżewałbym coś przy pompie paliwa albo zbiorniku ale w takiej sytuacji nie mam pojęcia :(

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Opublikowano

Problemem jest pływak. Koszt niewielki - ok. 50PLN za używke.

 

Na początku wyjmij wykładzine z bagażnika. Po prawej stronie w podłodze bagażnika bedziesz miał czarną zaslepke o owalnym kształcie, musisz ją odkręcic. Po odkeceniu zobaczysz górę pływaka, do ktorej sa zamocowane na opaski 3 węzyki. Odkręć opaski, zdejmij węże. Miej przygotowany słoik, bo z węży tych poleci benzyna. Jak zdejmiesz węze musisz odkręcić czarną obwódkę, jakby kapsel, po czym bez problemu podnieisiesz do góry pływak i ocenisz, czy coś sie z nim stało (np. przywaliłeś bakiem o podłoże i pływak sie ułamał, lub urwała się jedna z cienkich linek).

Prawdopodobnie będziesz musial podmienic ten pływak na jakiś inny, nowy lub używany. Ok. godzinka roboty, dosyć proste. Pamietaj tylko aby wcześniej wszystko wyczyscić, do baku nie mogą dostać sie zadne papruchy!

 

P.S. Coś słabo szukałeś, bo mam wrażenie, ze juz kiedys o tym pisałem;) Wpisz w wyszukiwarce pływak, poziom paliwa :D

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dzięki za podpowiedź, jak znajdę chwilkę to zobaczę co tam się oberwało.

 

Faktycznie kiepsko szukałem bo dziś już znalazłem wszystko na ten temat :)

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeszcze jedno. Jak w takim razie wytłymaczyć nie zmieniające się zużycie paliwa na OBC, czy też ma to jakiś związek z pływakiem ???

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.