Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :) Zdemontowałem kolektor ssący w moim M54B22 i mam pytanie odnośnie nowych uszczelek między kolektorem a głowicą - nałożyć na nie cienką "ścieżkę" silikonu jak w przypadku uszczelki pod pokrywą zaworów?... :think: i przy okazji - jakim momentem ten kolektor przykręcić? (szpilki z gwintami 7mm)...bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji...

Z góry dzięki za odp. i pozdrawiam :)

Opublikowano
Żadnego silikonu nie dawaj, uszczelki są tak zaprojektowane że wytrzymają spokojnie. Jak dobrze pamiętam w/g Autodaty to moment dokręcenia jest między 19-25 Nm.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie daje się żadnej warstwy silikonu przy wymianie uszczelki pokrywy zaworów..później zabawa na godzinę żeby to doczyścić :duh: uszczelkę w płynie daje się tylko na rogi przy zaokrąglenia w głowicy oraz na łączeniu z vanosem, to wszystko. Nakrętki m7 dokręca się z reguły momentem 15 nm, dla pewności odszukaj w tis.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
"...Nie daje się żadnej warstwy silikonu przy wymianie uszczelki pokrywy zaworów..."

też tak myślałem, ale posłuchałem brata i już za późno... :roll: jedni dają, drudzy nie dają - co człowiek to opinia...czyli rozumiem, że na uszczelki kolektora dolotowego nie dawać?...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.