Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zakupilem niedawno samochod i na poczatku wszytsko ok . Od niedawna mam taki problem i troche sie martwie mianowicie.... Przy odpaleniu samochodu nie kopci nic, przy dodawaniu gazu i szybszej jedzie rowniez nic nie dymi tylko jak noge z gazu sie odejmie samochod puszcza dymek na niebiesko NP. dojedzam do skrzyzowania czy swiatel i dymek (Nie za kazdym razem ) . Prosze o pomoc co to moze byc? .
Opublikowano
Turbo lub pierścienie..... Lub uszczelniacze zaworowe. Niebieski dym to oznaka najczesciej spalanego oleju, rzadziej ale również mozliwe ze zużytych wtryskiwaczy.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Hmm... zawsze warto przejrzeć błędy. Ale masz dymienie przy odpuszczeniu gazu a więc zaciaga olej z któregoś miejsca. Duzo mu dolewasz miedzy wymianami oleju ?


Dobrze byłoby zobaczyc czy w intercoolerze nie zalega zbyt wiele oleju. Kolejna sprawa moze byc wypalanie dpfa.... przy tej procedurze moze pojawić sie dymienie. No chyba ze nia ma juz dpfa :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Albert odma w tym silniku jest przelotowa i nie ma nic w niej co moze sie zepsuć.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
jeszcze nie wymienialem olej Tyle co kupilem samochod jeden dzien wszystko okej a na drugi dzien zaczol kopcic tylko przy odpuszczeniu gazu :/ DPF ok ale 2 dni wypala sie dpf ? 2 dni zrobilem 400km wiec napewno by sie wypalil
Opublikowano
Przyklad wczoraj jechalem do pracy samochodem 50 km nic nie zakopcil ....wracajac z pracy rowniez nic . A wieczorem kobiete zawiozelm do pracy ja wiem 10 km patrze na swiatlach a tam dymek ...A dzisiaj rano rowniez dymek :/
Opublikowano
Albert odma w tym silniku jest przelotowa i nie ma nic w niej co moze sie zepsuć.

To ta dwuczęściowa z filterkiem i przesłoną?

Miałem auto podobnym kopceniem i okazało się że ta przesłona, na której osadza się i spływa olej, była nie na swoim miejscu.

Opublikowano
Czytalem o tym troche i taki problem jest ze W straszych wersjach podajrze e39 byl w odmie filtr a tu juz tego nie ma ...i czytalem ze rowniez sie zapycha ale podobno jedni wymieniaja a jedni tylko czyszcza
Opublikowano

To ta dwuczęściowa z filterkiem.

Tutaj właśnie odma jest pusta. Sa tylko zaworki w niej ale one sie nie psują.


 

czytalem ze rowniez sie zapycha ale podobno jedni wymieniaja a jedni tylko czyszcza

 

Wystarczy wymyć. Jak masz możliwość to nagraj film z odkreconym korkiem oleju na obrotach jałowych i wrzuc tutaj. Wystarczy 30 sekund nie wiecej. Nie wiem jak u Ciebie z mechaniką.... bo dobrze byłoby odkrecic dolot do turbo i pomacać wirnik czy nie ma zbyt duzego luzu.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Pierścienie można wykluczyć ;)


Uszczelniacze zaworowe rzadko siadają w tych silnikach, a więc na razie bym sobie je odpuścił.


Ściągnięcie rury od filtra do turbo to 5 minut.... i właśnie od tego zaczął bym poszukiwania. A jeśli turbo dobre..... i spalanie tez jest ok to jeździłbym aż się nie wysypie coś :)


A jeszcze tak przede wszystkim to bym błędy odczytał bo może coś wisi w pamięci.



A jeszcze kolejny pomysł..... płynu chłodniczego nie ubywa ? (często padają chłodnice spalin i wtedy auto kopci po odjęciu gazu lub stale).

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.