Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem "świeżym" użytkownikiem BMW E30 1989r. 1.8i.

Na desce rozdzielczej czasami zapala się czerwony kwadracik ... pod prędkościomierzem ... (jest 5 zielonych pól potem żółta i ostatnia czerwona). Od czego to jest? Zaznaczam że czasami się pali czasami nie. ale w czasie jazdy nie gaśnie ani się nie zapala. Tylko jak odpalę silnik to raz się pali raz nie. Proszę o odpowiedz. Czy to coś poważnego?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja bym nie krytykował. jeśli sie nie wie jakiej frazy szukać, ciężko użyć wyszukiwarki. Podpowiem Koledze, że problem jaki cię dotyka to to o czym napisał przedmówca. należy poszukać (za pomocą wyszukiwarki) frazy inspekcja, inspection, kasowanie inspekcji, oil service. forum zawiera wyczerpujące informacje na ten temat. radziłbym też zaopatrzyć się w książkę "sam naprawiam bmw e30" (księgarnia 55zł, internet: pdf free version). odpowie ci to na wiele przyszłych pytań.

 

te kwadraciki oznaczają konieczność dokonania przeglądu, jak już to zostało napisane. wymagają skasowania (zresetowania) specjalnym urządzeniem bmw; możliwe jest też dokonanie tego w niecałą minutę we wlasnym zakresie. to że gasną i zapalają się jak chcą może być spowodowane zużytymi akumulatorkami w zegarach, lub też (rzadziej) defektem tych wskaźników.

 

po więcej szczegółów zapraszamy tutej: :search:

 

Witam!

Jestem "świeżym" użytkownikiem BMW E30 1989r. 1.8i.

również witamy! :D gratuluje wyboru marki! wklej zdjęcia swojego autka i napisz jak ci się jeździ

Opublikowano

Dzięki za informacje.

 

Chyba mam rzeczywiście słabe akumulatorki bo praktycznie nie działa podświetlanie zegarów.

Olej był wymieniany 3 tys. km temu więc na pewno nie zostały skasowane "Oil service" i "inspection" (choć nie jestem pewny czy się świecą ze względu na wyżej napisane przypuszczenie). Przejrzałem inne posty na forum i owszem jest napisane jak skasować itp. ale nigdzie nie ma napisanego (albo przeoczyłem) w którym miejscu się takowe piny znajdują.

 

Mam jeszcze jeden problem. Chodzi o układ kierowniczy albo zawieszenie przednie. A mianowicie na postoju jak się szarpie kierownicą słychać stuki (autko bez wspomagania). Podczas jazdy nic nie stuka (a jeśli tak to bardzo sporadycznie). Ale jak się skręca np. w prawo to po wyprostowaniu auto ściąga w tą stronę w którą się wcześniej skręcało. Który to będzie element do wymiany i czy problematyczne jest to zagadnienie? Ja stawiam na przekładnię kierowniczą. Ale nie znam jeszcze dobrze BMW także to jest strzał. A i jeszcze jest jedno... kierownica jest lekko przekrzywiona w lewą stronę.

 

Z góry dziękuję za wszystkie info. I jeśli umieściłem zapytanie nie w tym dziale gdzie powinienem to przepraszam i proszę o nakierowanie mnie na dobrą drogę:)

 

Pozdrawiam.

P.S. co do fotek autka. Mógłbym zrobić kilka i umieścić je na forum. Ale w "Galerii" jest zastrzeżenie żeby nie umieszczać tzn. wiejskiego tuningu. A ja mam troszkę podrobionegą E30. Także się boję umieszczać zdjęć:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.