Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zacznę od tego że jestem świeżo po swapie słupka M54B22 na M52TUB25, silnik bardzo przyzwoicie pracuje wszystko śmiga jak powinno tylko że mam co jakiś czas te błędy:


https://www75.zippyshare.com/v/yfxtibJA/file.html


Kilka faktów:

Soft nie był zmieniany na M54B25 (został M54B22), świece są nieznanego pochodzenia bo w starym słupku zostały te moje, silnik idzie o niebo lepiej niż 2.2 (dupohamownia moja jak i moich znajomych mówi że jakby bawarka dostała drugie życie :D ) z tego co zdążyłem rozkminić to na kazdym cylindrze jest błąd zapłonu który nie powoduje "checka" (błąd 1,2,3 ,29, 31, 30) ale kazdego z nich czestotliwość jak widać w PDF ma zakres 60-70), po dzisiejszej ostrej jeździe, jak wracałem do domu i przeciągnałem silnik pod czerwone pole wyskoczył "check", podjechałem pod dom, zgasiłem auto, zapaliłem i "check" znikł (autem nie telepało w ogóle, tylko było zdławione i niechętnie się na obroty wkręcało) i z tego co doszedlem do wniosku chodzi chyba o te dwa ostanie błędy (240, 241) jak myślicie, czy to jest spowodowane softem od 2.2 (błedy kazdego cylindra) + jakieś stare świece (błędy na tych 2 cylindrach) ? Dodam że na poprzednim słupku nie było w ogóle tego typu błędów. Jak myślicie, co może powodować takie coś ? :?: Pozdrawiam !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.