Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . W zalaczniku dodam link odnosnie pewnego dolotu ktory wychodzi z pod turbo i chcialbym wiedziec co jest jego przedluzeniem czy na tym sie konczy ? Jest to w f20 116i i ta rora jest za rora intercoolera jakby pod . Dziekuje za odpowiedzi .


https://allegro.pl/oferta/bmw-f20-f21-f30-n13-rura-dolot-powietrza-7604340-8226824324?reco_id=c6a0319c-a7bf-11e9-8016-246e96321930&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

Opublikowano
Dziekuje bardzo za odpowiedz , uspokoiles mnie , myslalem ze cos zwiazanego z powietrzem do turbo bo auto sie dlawi przy redukcji i wcisnieciu gazu do konca czy przy mocniejszym przyspieszaniu jakby przerywalo co mogloby to powodowac ? Zadnych bledow nie pokazuje .
Opublikowano
Miałem taki sam objaw u siebie parę tysięcy km temu. Po podłączeniu pod komputer także zero błędów, a auto po mocniejszym wciśnięciu gazu powyżej 3 tys. rpm szarpało. Winne były świece zapłonowe. Polecam Beru z332, bo takie były oryginalnie montowane w tym silniku.
Opublikowano
Ok wymienie swiece i dsm znac ewentualnie jeszcze cewki jak nie pomoze bo jakis zart to jest oby nic powazniejszego . :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.