Skocz do zawartości

[M52TUB28 99r.] bezpieczniki


platekk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Czy jest ktoś w stanie podać mi gdzie znajdują się bezpieczniki w przedlifcie z 05.99r? Oczywiście poza schowkiem i bagażnikiem. Słyszałem, że pod dywanikiem od strony pasażera i gdzieś pod maską?

Muszę znaleźć źródło poboru prądu... jakieś wskazówki co jeszcze poza przekaźnikami i bezpiecznikami odpinać? To na pewno nie czytnik navi, bo to już sprawdzałem :) auto usypia się jak powinno, nic się nie świeci w środku


Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktoś w stanie podać mi gdzie znajdują się bezpieczniki w przedlifcie z 05.99r?

Cześć,

Tutaj masz schemat pierwszej skrzynki z bezpiecznikami, które są zasilane bezpośrednio z akumulatora, jak zidentyfikujesz na którym obwodzie to po prostu lecisz dalej i zawężasz grono podejrzanych.


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-528i-lim/wiring-functional-info/power-train/voltage-current-control/voltage-current-control/voltage-power-supply/battery/uUDfIbo



Jak potrzebujesz więcej informacji, to masz tam nawet zdjęcia, klikasz na przykład w X819 i pojawia się https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-528i-lim/USwDAX1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz ten pobór prądu jeżeli można wiedzieć? Bo ja też szukałem i pierwsze co się okazało to zalany czytnik navi za drugim razem poszła bateria w telefonie i robiła zwarcie a teraz niedawno doszło radio i została mi tylko zmieniarka i wzmacniacz, tuner i subwoofer. Ja miałem pobór prądu po 15 min 0,04A i wydawało się że jest ok ale po paru godzinach coś znowu się włączało i rano bateria nie dawała rady, a bateria 105Ah 850A do tego w miarę nowa więc spory ten prąd musiał być.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi!


Zaczynając od początku to:

Pobór był na poziomie 0,3A, mechanik stwierdził, że to uszkodzony wentylator klimatyzacji i został wymieniony. Później przez 2 tyg. było ok (auto używane codziennie do dojazdu do pracy), aż w końcu znowu padł. Pojechałem znów do warsztatu i stwierdzili, że to wina telefonu (tak jak u Ciebie) więc jest odpięty. W międzyczasie stwierdzili, że był uszkodzony panel od klimy co też zostało naprawione. Później okazało się, że coś dalej bierze prąd, więc wycieczka nr 3 do mechanika - tym razem stwierdzili, że to wina jeża, jest nowy z marca tego roku firmy Behr, więc wyjęliśmy bezpiecznik nr 76 i miałem sprawdzić ponownie. No i jak się domyślacie akumulator znowu padł. Nie miałem czasu sprawdzać poboru w weekend, więc nie wiem jaki jest teraz, ale mechanik powiedział, że przed odbiorem auta było 0,22-0,24 A.


Szczerze mówiąc nie chce mi się z tym samemu bawić, bo na dobrą sprawę to nie mam kiedy w najbliższym czasie, dlatego oddałem auto do elektryka/mechanika, ale jak widać po przeszło miesiącu efektów brak. Chyba, że to idzie lawinowo i co oni naprawią to psuje się co innego.


Akumulator jest sprawny, sprawdzany dwukrotnie w różnych punktach - również nowy z marca tego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.