Skocz do zawartości

Przekaźnik szaleje, nie wchodzi na obroty!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowym użytkownikiem, szukałem na forum problemu z jakim się stykam, ale wszsystkie oscylują wokół podobnego tematu nie wchodzenia obrotów na rozgrzanym silniku, lub falujących obrotów.

 

Moje pytanie jest podobne, lecz jeszcze nie znalazłem go na forum. Otóż, niedawno zakupiłem E34 Touring '95. Beemka była po lekkim strzale, potem stała dwa lata nieużywana w Deutschach i ktoś wyciągnął z niej kompa. Kumpel mi ją ściągnął włożył kompa i było ok, tylko był problem z wolnymi obrotami (gasła na skrzyżowaniu). Wymieniłem przepływomierz i obroty wolne już są. Została ostatnia usterka, mianowicie po włączeniu zapłonu szaleje przekaźnik pompy paliwowej, a jeśli chce się odpalić to albo od razu zgaśnie albo trza lekko przygazowywać aż do 4,5-5 tyśków i już jak je złapie, wraca na 700 i jest wszystko elegancko. Jeden mechanik powiedział że lewe powietrze i że to silnikek krokowy ale nie wiem czy to to i jak to ewentualnie sprawdzić. Jest jeszcze taka moja teoria, że może komputer potrzebuje resetu, ale tu również nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić. Dodam że silnik jest 2.0 i benzyna! Proszę o pomoc i z góry wszystkim dziękuję!

Opublikowano

Czesc

Oj,chyba nie odrobiles lekcji :P

Na tema resetu kompa i czysczeniea krokowego ,napisano na tym forum trylogie.

Nz pewno znajdziesz.

Przekaznik pompy nie ma tu nic do rzeczy.

pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli chodzi o reset to się pośpieszyłem, ale tematu w którym wszystkie objawy miną po uzyskaniu 5000 nie było... potrzebuję pomocy.

 

Jest jeszcze jedna rzecz... mianowicie po kilku sek od wył silnika słychać metaliczne odbicie z okolic krokowego...

 

Czy powininiem resetować kompa?

Opublikowano
a Czy możesz mi wyjaśnić dlaczego wszystko działa dopiero jak wrzuce mu wysokie? i ponawiam pytanie czy po wymianie przepływomierza muszę resetować komputer?
Opublikowano

Jak wymieniales bez wlaczonego zaplonu,to nie mussz resetowac.

Nic nie wspominales o przeplywce!

Moze ci sie zacina ,wiec tez przeczysc.

Jak dodsz dobrze gazu,to klapka moze sie otwierac.Ciekawy jestem czy masz rowne obroty na jalowym i czy nie przygasa ci motor.

pozdrawiam

Opublikowano
Wszystko opisałem w pierwszym poście łącznie z wymianą przwpływomierza, silnik chodzi równiutko nie gaśnie, chodzi na beznynie. Chodzi tylko o pierwsze odpalenie i tą tajemną granicę 5000 :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.