Skocz do zawartości

M57 3,0d turbo wstaje od ok 2,5 tys obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.


Wiem że temat wałkowany itp ale mam problem ze sterowaniem turbiny w moim m57 3,0d. Otóż standardowo brak elastyczności w niskim zakresie obrotów, tzn auto jedzie ale nie do końca jak powinno, od 3 tys zbiera się w miarę ok. Pojawia się problem niskiego doładowania turbo (błąd 7728). Wezyki wymienione, sprawdzałem manometrem na wyjściu z zaworka do turbo że jest ok -0,6 bara na jałowym biegu, jak podgazuje spada nagle do ok - 0,4 wiec toretycznie zaworek dziala(?) sztanga od turbo się rusza normalnie bez oporu. Max doładowanie przy pełnym bucie ok 0,6 bara czyli o połowę za mało niż komputer chce, w inpie full gaz zadane 2100 bar a pompuje ok 1600. Macie panowie jakieś pomysły? Jakie podcisnienie powinno być za zaworkiem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamień miejscami przetwornik ciśnienia sterujący turbiną z tym od egr i sprawdź, pewnie on jest przyczyną.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt nie mówi, że całkiem padł. To najczęstsza przyczyna zaraz po przewodach podciśnienia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.