Skocz do zawartości

Klimatyzacja , ogrzewanie f10/ F11 czy tak ma działać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po przesiadce z E60 polift na F11 polift , jestem mega zawiedziony działaniem ogrzewania i klimatyzacji tzn.

w E60 mogłem w idrive ustawić temperaturę z kratek (w f11 to pokrętło na środku ma to zastąpić?? ) a przede wszystkim brakuje

mi tego że sterownik dobiera sam siłę nadmuchu tylko w trybie auto.


W e60 można ustawić dowolną konfigurację gdzie ma lecieć powietrze a sterownik będzie sam dobierał siłę wiatraka do zadanej temperatury,

w f11 po kliknięciu np. nogi + szyba trzeba ręcznie kręcić wiatrakiem co jest nieco irytujące .


Czy jest to kwestia jakichś ustawień , czy może da się to jakoś przekodować?

Te kratki na korbę to już trudno zboleje, ale czy jest opcja automatycznego doboru siły wiatraka względem zadanej temperatury ale nie w trybie auto?

Opublikowano
Być może w E60 miałeś w opcji do wyboru jakiś "lepszy" klimatronic natomiast ktoś kto kupował F11 nie zadbał o "bardziejszą" opcję.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy 4 strefowej klimie otrzymujesz nieco bardziej rozbudowana wersje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem jaka masz wersje, ale jak masz automat dwustrefowy to:

1. auto reguluje sile nadmuchu automatycznie a oprocz tego masz 4 poziomy intesywnosci

2. temp kratek regulujesz pokretlem (nie jak w e60 w idrive)

Opublikowano
jak masz automat dwustrefowy to:

1. auto reguluje sile nadmuchu automatycznie a oprocz tego masz 4 poziomy intesywnosci

 

Mam dwustrefowy właśnie, wiem że auto reguluje siłę nadmuchu ale dlaczego tylko w trybie automatycznym ?

O jakich czterech poziomach intensywności mówisz - chodzi o ręczną regulację ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak masz automat dwustrefowy to:

1. auto reguluje sile nadmuchu automatycznie a oprocz tego masz 4 poziomy intesywnosci

 

Mam dwustrefowy właśnie, wiem że auto reguluje siłę nadmuchu ale dlaczego tylko w trybie automatycznym ?

O jakich czterech poziomach intensywności mówisz - chodzi o ręczną regulację ?

Masz dwa przyciski dwufunkcyjne z symbolem śmigiełka.


Auto reaguje sile nadmuchu w trybie automatycznym - to chyba logiczne i tak samo bylo w e61 lci ktora mialem :)

Opublikowano

Oczywiście że jest to logiczne :)

Natomiast nie logiczne a wręcz idiotyczne jest to, że nie mogę ustawić nawiewu na nogi i szybę (bez kratek) i cieszyć się automatycznym nawiewem ,który utrzyma zadaną temperaturę np.22st, tylko muszę ręcznie heblować przyciskami od wentylatora.

To duży krok wstecz w porównaniu z E60 i stąd ta dyskusja - czy tak jest w każdej F11 czy może nie umiem coś ustawić ,

a może da się to np. zakodować esysem ??

 

Auto reaguje sile nadmuchu w trybie automatycznym - to chyba logiczne i tak samo bylo w e61 lci ktora mialem :)

 

W E60 możesz ustawić nawiewy gdzie chcesz a nadmuch będzie automatyczny - może na to nie zwróciłeś uwagi bo nie świecą kreseczki dookoła pokrętła w trybie auto (chyba że dokodujesz sobie ncsem)

Kreseczki zapalają się dopiero jak ruszysz pokrętłem od wiatraka. W przeciwnym wypadku wiatrak jest zawsze w trybie AUTO nawet jak auto nie świeci - i to było zaj..ste .

Opublikowano
W F10 są dwie wersje dwustrefowej klimy, rzadziej spotykana z jednym przyciskiem do regulacji siły nadmuchu i druga, którą najczęściej potykam z dwoma przyciskami do regulacji siły nadmuchu, dodatkowo w tej drugiej wersji są napisy AUTO na obu pokrętłach do regulacji temperatury i kratki na środku konsoli mają chromowane listewki, w tej pierwszej-prostszej wersji kratki są całe czarne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście że jest to logiczne :)

Natomiast nie logiczne a wręcz idiotyczne jest to, że nie mogę ustawić nawiewu na nogi i szybę (bez kratek) i cieszyć się automatycznym nawiewem ,który utrzyma zadaną temperaturę np.22st, tylko muszę ręcznie heblować przyciskami od wentylatora.

To duży krok wstecz w porównaniu z E60 i stąd ta dyskusja - czy tak jest w każdej F11 czy może nie umiem coś ustawić ,

a może da się to np. zakodować esysem ??

 

Auto reaguje sile nadmuchu w trybie automatycznym - to chyba logiczne i tak samo bylo w e61 lci ktora mialem :)

 

W E60 możesz ustawić nawiewy gdzie chcesz a nadmuch będzie automatyczny - może na to nie zwróciłeś uwagi bo nie świecą kreseczki dookoła pokrętła w trybie auto (chyba że dokodujesz sobie ncsem)

Kreseczki zapalają się dopiero jak ruszysz pokrętłem od wiatraka. W przeciwnym wypadku wiatrak jest zawsze w trybie AUTO nawet jak auto nie świeci - i to było zaj..ste .

Możliwe.


Ja mam caly czas ustawione 20*C i auto oraz SYNC.

Czy lato, czy zima mam 20*C i auto.

Nie widze potrzeby regulacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.