Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Niestety po 3 miesiącach spędzonych u mechanika byłem zmuszony zabrać swoje E36 Cabrio z tego pożal się boże warsztatu gdzie w tym czasie nie zrobiono praktycznie nic w temacie swapu z 1.8 na 2.5(M50B25).

Zacząłem działać na własną rękę i zwracam się do was z prośbą o pomoc.


Nie za bardzo mam pojęcie do czego idą te przewody/wejścia. Dla przypomnienia silnik M50B25

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź


Pozdrawiam

Konrad


http://i66.tinypic.com/33ljfhk.jpg

http://i63.tinypic.com/dyma91.jpg

http://i63.tinypic.com/30t1iqw.jpg

http://i67.tinypic.com/bdus8m.jpg

Opublikowano

Zdjęcie;

1. Jeśli to tylko przelotka,to podłączony jest do niej przewód odpowietrzenia z pokrywy zaworów zdjęcie nr.3 i dalej do gumy przepływomierz - przepustnica

2. Wyjście cieczy z głowicy do podgrzewania przepustnicy

3. Napisałem w pkt.1

4. Odprowadzenie oparów paliwa z pochłaniacza do przepustnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.