Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-530d-tou/repair-manuals/11-engine/11-61-intake-manifold/G8BBxQ8T

Zobacz ilustrację z powyższego linku. Może cieknie ci na łączeniu kolektora z rurą mieszkającą? Tam jest duża uszczelka.

Tutaj masz instrukcję jak zdjąć kolektor i wymienić uszczelki......https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-530d-tou/repair-manuals/11-engine/11-61-intake-manifold/G7fSMJCX

Jeśli będziesz też czyścił rurę recyrkulacji spalin to zaopatrz się w metalową podkładkę. Ona U mnie była już lekko skorodowana....

Powodzenia..... :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.czescidobmw.pl/vin/vinunit.aspx?catalogid=BMW201810&vehicleid=345324742&categoryid=372947&unitid=2030176059&ssd=$*KwEuGgtnfXJ9bkt0KSsOOHZiQkVbLigoK3N6YCglZHh9aX9_KjkuXGY4fHV5OCJnemY-MThoe3R-On9pZyw_Z2VpfmxYPmkhPidhZmFjb3YsPxdnP294eD8gOnR6CCgkIi8-YGRuICM-f3F_W2c_d3EhaXcmPTguLysqLmdndz5peTk8Jzo6HQliLT9nAAAAAPMcZN4$&vin=&iframe=true&width=100%&height=100%

Kolego chodzi Ci o część nr. 8........?

Nie polecę Ci nikogo bo nie kupowałem tych uszczelek.

To jest przykładowa strona abyś miał wgląd w przykładową cenę i numer części.

Ostatnio kupowałem do siebie klapki z uszczelką do kolektora. Przeszukałem Internet z jak najlepszymi ofertami . Opłaciło się to kupić w serwisie. Jak pogadasz to może dadzą Ci zniżkę.

Ty pisałeś też o uszczelkach nr. 2.......?

Czy je należy wymienić...??? Sam musisz to stwierdzić po zdjęciu kolektora. Ja osobiście , gdybym to wszystko odkręcał i czyścił to przy okazji wymieniłbym uszczelki przy jednej robocie. Myślę ,że te uszczelki wymienisz tylko raz.

W instrukcji masz podane kolejności dokręcenia śrub. Ma to wpływ na szczelność układu. No i również masz podaną siłę z jaką musisz odkręcić odpowiednie śruby. Jak za mocno dociągniesz to zmiażdżysz uszczelkę i będzie przepuszczała olej.

Sprawdź czarny przewód podciśnienia. On wychodzi z czujnika, który jest zamocowany na chłodniczce spalin. Z tego czujnika wychodzą dwa przewody , czarny i czerwony. Czujnik odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem BAYPASS (ma on za zadanie chłodzić chłodniczke spalin )

Ten czarny przewód przeciera się bo leży na ostro zakończonym bloku silnika . To miejsce znajduje się ok 5 - 10 cm od wcześniej opisywanego czujnika.

Wcześniej Ci pisałem o metalowej uszczelce. Ma ona nr. 4.

Przeczytaj sobie temat o czyszczeniu kolektora https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=348645

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.