Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś miesiąc temu kupiłem BMW e46 316i 1.8 85KW 2004 rok.

I mam pytanie, ponieważ otrzymuje bardzo dużo informacji, żeby się go "pozbyć" ze względu na awaryjność silnika. Każdy narzeka na valvetronic i mówi mi, że bedzie z tym problem. Jest to silnik n46. Przebieg 142 tys. i raczej jest to przebieg potwierdzony (zgadza się to z informacjami z serwisu BMW i po kontakcie z niemcem właścicielem który sprzedał ją pół roku temu)


No i teraz powiedzcie mi, czy to valvetronic jest naprawde aż tak tragiczne?

Opublikowano

Tyle co ja słyszałem negatywnych rzeczy na temat mojego BMW , to już dawno powinno się rozsypac :D A już 3 rok jeździ i ma się bardzo dobrze wymieniam tylko olej i filtry i nie ma jakichś problemów z awaryjnoscia.

Nie przejmuj się tym co inni gadają.....

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano
Zasada jest prosta. Dbać o silnik - czyli dobry olej i wymiany robione na czas. Valvetronic zwiększa koszty naprawy to fakt. Vanosy które tam masz też tanie nie są ale w końcu to BMW i nic tutaj tanie nie jest. 140tys jeśli przebieg prawdziwy to całkiem spoko, średnio przy 200tys zaczynają się te silniki psuć z tego co czytałem. Mój ma około 300tys (pewnie 400) i problemy się już pojawiły. Pozdrawiam
Opublikowano

Dbaj, jeździj i będzie ok, ostatnio widziałem na jednej grupie ktoś wrzucał posta, że jego e46 z silnikiem z valvetronikiem ma już 500tys km i chyba raz tylko zrobił porządek z valvetronikiem, auto w jego posiadaniu chyba od ponad 7 lat.

Potwierdza to tylko zasadę: jak dbasz tak masz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.