Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisze ten post dla tych co wierzą że ich starsze auta mają przejechane 100 tyś czy 200 tyś , W Polsce nie zależnie od wieku każde ma 200 tyś:D przebiegu..

Ja wczoraj sie dowiedziałem że miałem licznik cofnięty przy przebiegu 500 tyś kupiłem go z przebiegiem 190 tyś i w sumie teraz mam 360 tyś w sumie ma auto przejechane 660 tyś :O .

Spalanie 5,6 l na 100 diesla

kierownica delikatnie wytarta i lewarek

nie bierze olej

lakier są obicia delikatne

silnik suchy nie był żaden rozrząd robiony tylko był dwu mas i wtryski.


Jednak sprawdza sie powiedzenie . Jak dbasz tak masz .


auto jest bmw z 2005r .


100 tys przebueg można sie spodziewać po 3 letnim aucie a nie 10 letnim lub lepiej :D. No ale każdy wie lepiej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak się dowiedziałeś o faktycznym przebiegu?


U mnie w 9-letnim dieslu 85 tys nalotu. Rocznie robi obecnie 5 tys, czyli tyle, co poprzednie moje auta.

Opublikowano

to ty używasz auto jak mój sąsiad do kościoła i z powrotem.

Bardziej sie niszczy niż by jeździło.

Auto jest po to by jeździć i nie oszukiwać przy sprzedaży!

Opublikowano

W Niemczech diesle nie mają małych przebiegów tu jest normalne jeździć do pracy po 100 km lub więcej .

Więc jak widzę te auta sprowadzone po 200tyś lub mniej to jest dla mnie śmieszne. I przy zakupie warto zbadac te auto od a do z i wyciągnąć z tego konsekwencje prawne by zniszczyć handlarzy którzy tylko żerują na naiwności kupujących

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak się dowiedziałeś o faktycznym przebiegu?
Opublikowano

w komputerze były zapisane usterki i koło usterek błędów przebiegi .

Znajomy z co pracuje w bmw przy produkcji sprawdził mi. Chyba wie co robi ? :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko jasne. Kolega musi się jeszcze poduczyć w interpretacji tego, co widzi podczas diagnostyki.

Poczytaj choćby o błędnej liczbie 524287 w BMW. Od dziś znowu masz ori przebieg 360 tys., nie dziękuj.

A nam napisz, jakie to konkretnie modele składa kolega, żebyśmy wiedzieli, czego nie kupować :mrgreen:

Opublikowano

Nowe bmw serii 3 i 4.

No ale co czy złe mówię o przebiegu ? że jest nie ważny liczy sie kondycja auta.

Miałem przypadek Nowe bmw x3 był silnik zajechany 80 tyś na jednym oleju silnikowym :).

A ci ludzie z polski jak widzą przebieg 300 tyś to co auto już na złom sie nadaje ? Tak że lepiej cofnąć i niech ma te 150tys :D i niech sie taki gościu cieszy że ma oryginalny przebieg :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak przeczytałem o przebiegu 500k od razu wiedziałem że błąd wprowadził w błąd :mrgreen:


Dyskusja na temat przebiegu i tego ile robią Niemcy nie na sensu.

Jeden robi 80kkm rocznie drugi 8


Wczoraj byłem u wróżki i powiedziała że kondycja mojej 5er jest świetna i zrobię jeszcze dużo kilometrów.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

i też przypuszczam że ponad 200 tyś masz przejechane.

Jak sie wszystko na czas robi to auto będzie jeździło i jeździło.

No i tak to już wszystko mamy omówione, wiemy też ze błędy oznaczone są cyframi i nie tylko

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja na koniec dodam, że w DE już byli tacy, co pozwy chcieli pisać, bo im ktoś 400 tys km z licznika zdjął przed sprzedażą. A to zwykły błąd pamięci, najczęściej powstający przy spadkach napięcia w instalacji elektrycznej. I ktoś, kto się zabiera za diagnostykę, powinien o tym wiedzieć.

 

to ty używasz auto jak mój sąsiad do kościoła i z powrotem.

Jazda do kościoła (dowolnego wyznania) nie jest na razie zabroniona. Ja łączę miasto z trasą, btool nie wskazuje żadnych problemów, sadza w normie, popiół w normie. Kupuję drogo i sprzedaję po 4-5 latach... też drogo. Ostatnie 10-letnie e90 poszło do pierwszego oglądającego, z przebiegiem 87 tys km.

 

Bardziej sie niszczy niż by jeździło.

To teoria dobra dla tych, co mają wysokie przebiegi. U mnie serwis olejowy jest raz w roku. Czyli co 5 tys. Już widzę, jak kierowca robiący 30 tys rocznie wymienia olej 6 razy w roku.

A opony wymieniam, bo się zestarzały rocznikowo, a nie bo są łyse.

Dwa razy w roku wosk z glinką i tak dalej. Oprócz tego mycie ręczne, jak każdy. Raz w roku klima.

Nie rozmawiamy przecież o Tarpanie zaparkowanym na 30 lat w krzakach, któremu tłoki zardzewiały od nieużywania.

 

Auto jest po to by jeździć i nie oszukiwać przy sprzedaży!

Z.tego wynika, że albo jeździsz i nie oszukujesz, albo nie jeździsz i oszukujesz. Nie umiem się do tego odnieść.


Najważniejsze, że się z przebiegiem wyjaśniło i można spać spokojnie :mrgreen:

Opublikowano

no tak ja temu koledze powiem co i jak , pracuje przy autach i nie wie podstaw :D. No ale cóż nie jesteśmy komputerami by wszystko wiedzieć.

Bo już o tych mechanikach w mojej miejscowości to szkoda gadać wiedzą tylko dobrze kasować za niby naprawę. Aż strach pomyśleć jak by do nich przyjechało auto nowe z poważniejszą usterką :D

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
to ty używasz auto jak mój sąsiad do kościoła i z powrotem.

Bardziej sie niszczy niż by jeździło.

Auto jest po to by jeździć i nie oszukiwać przy sprzedaży!

 

Zgadza się...auto ma jeździć a nie stać w garażu..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.