Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Ostatnio wziąłem się za swoją bmk'ę.


W tygodniu wymieniłem olej wspomagania, chociaż nie jestem pewny tego manewru, gdyż spuściłem wszystko na wężu z pompy, kręciłem kierownicą oraz na chwilę uruchomiłem silnik by pompa pochodziła. Nie sprawdzałem w prawdzie ile zleciało, ale szacowałbym na lekko powyżej litra. Zalałem nowym i ku mojemu zdziwieniu weszło ok. 900ml, co prawda samochodem od tego czasu nigdzie nie jechałem. Ale tak naszła mnie niepewność, czy nie muszę w jakiś inny sposób niż przez zbiornik wyrównawczy dolać oleju do maglownicy?


Wziąłem się ponad to za progi i zauważyłem, że jedno mocowanie jest dość mocno skorodowane, by nie bawić się wyciąłem kawałek progu i wspawałem odpowiednio wyprofilowaną blachę ze stali nierdzewnej, teraz może sobie próbować zardzewieć w tym miejscu :D


I teraz przechodzę do prawdziwego powodu założenia wątku, niedługo zbliża się termin wymiany oleju, chcąc ograniczyć z przymusu koszty do minimum :oops: Zastanawiam się czy mogę dokonać takiej wymiany mając podniesiony tylko przód samochodu? czy muszę podnieść cały tak by utrzymać poziom?


Oraz ostatnio ktoś na parkingu uderzył mi w przód, zauważyłem, że zderzak z prawej strony odskoczył od karoserii, czy tam jest jakieś mocowanie na klips czy po prostu walnęła prowadnica, i musiałbym nowy zderzak kupować?


Załączam zdjęcie ze zderzakiem.


https://zapodaj.net/d8ad5158b8325.jpg.html


P.S. Szukałem podobnych postów przy użyciu wyszukiwarki, aczkolwiek przy każdej próbie zmiany strony, wyskakiwał błąd każący czekać kilka minut.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Olej do wspomagania lejesz tylko przez korek. Jeśli masz prawidłowy poziom i płyn sie nie pieni a kierownica kręci sie płynnie to jest ok. Co do wymiany oleju lepiej jak auto stoi na równym. Jeśli chodzi o zderzak , ściągnij zobacz będziesz wiedział czy coś się połamało czy tylko wyskoczyło ze ślizgu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.