Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam 2.0 d 177 koni 2009r.

Jeszcze od wczoraj było wszystko okey,lecz dziś jak zapaliłem auto to silnik zacząć głośniej klekotać.

Przy 2 tysiącach obrotów + chodzi jakoś dziwnie ,cieżko to opisać na pewno głośniej i możliwe ,że coś szumi. Poza tym po puszczeniu gazu to wcześniej auto momentalnie sie uciszało, a teraz jeszcze jakby chwile chodził.

Czasem ( lecz rzadko) pojawia się minimalny spadek obrotów na postoju lecz auto wciąż nie utraciło mocy.

Dodam ,że auto nie miało wymienionego rozrządu (210000 przebieg)

I tutaj pytanie czy to faktycznie szykuje mi sie jego wymiana czy może wtryski?

Chciałbym zasięgnąć opinii.

Z góry dziękuje i pozdrawiam :)

PS: Tak z ciekawości ile miałbym sobie naszykować forsy na wymiane rozrządu. Nie chciałbym sie dać naciągnąć jakiemuś Januszowi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Klime wyłącz :wink:

Ostatnio też się tak nasłuchiwałem a jak wyłączyłem klime jak ręką odjąć

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.