Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,


moje pytanie dotyczy BMW E39 528i z 1996 roku. Od kilku ładnych lat nie mogę sobie poradzić z tematem wysokiej temperatury na silniku. W chwili obecnej doszedłem do momentu, że na silniku wskaźnik elektryczny pokazuje mi do 110 stopni (w granicach 106-109 załącza się wentylator od klimy który zbija temperaturę do setki i tak w kółko), a na śrubie, do której przymocowane jest wisko jest tylko 80-85 stopni, więc wiskoza się nie załącza.


Chłodnica nie jest zapowietrzona, w środku ogrzewanie działa bez zarzutu (w momencie włączenia ogrzewania na chwilę spada temperatura o 7-9 stopni), w trasie jadąc przysłowiowe 110-120 bez wyprzedzania temperatura trzyma się w granicach 101-103 stopnie, mały i duży obieg nagrzewają się prawidłowo.


Ostatnio znowu zostały wymienione: pompa wody, termostat, korek od chłodnicy, wisko (wisko w momencie podgrzania śruby zasprzęgla się prawidłowo).


Macie może jakieś pomysły co jeszcze może trzymać temperaturę na silniku?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy jakiej temperaturze otwiera się termostat? Jakiej jest firmy? Popraw tytuł.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
O ile dobrze patrzę, to termostat powinien być tam na 92 stopnie. Taki jest tam zamontowany?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.