Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niedawno zakupilem bmw e87 118d 143km z 2007 roku. Przy zakupie wiedzialem że akumulator nadaje sie do wymiany. Z tego tytułu nie działa start stop i inne bajery związane z oświetleniem.

Kilka dni temu zaczęły wyskakiwać błędy

abs dsc i ciśnienia w oponach + do tego nieraz zawiesił sie licznik na kilka sekund.

Błędy występują najczęściej na obrotach 1500-2000, przed pojawieniem sie komunikatów samochód delikatnie szarpie. Błędy znikają nieraz po 15 minutach a nietaz po dniu.

Czy to wszystko dzieje sie przez akumulator do wymiany?, czy szukac w ukladzie ABS?


Wiem ze byly tematy podobne, lecz wole mieć wyrażoną opinie innych wlasnie do mojego tematu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komputer i błędy, wtedy będziesz wiedział w którym kole szukać, może to być również czujnik.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak tylko czujnik zazwyczaj pada przez uszkodzoną koronkę. Koronka rośnie od rdzy i czujnik w nią uderza. Wymuana czujnika pomag na chwilę.
Opublikowano
Jak chcesz sprawdzić czujniki w kołach to multimetrem za 20 dyszki i wepnij się w instalację czujników i w stanie spoczynku sprawdź omomierzem a jak będziesz obracać kołem to przedstaw na wolty i pokaże Ci czy są jakieś wartości.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W sumie ciekawe co spiepszyli w tych koronkach, że puchną w e9x i e8x, w starszych e46 to raczej nie występuje, tylko oryginalne czujniki padają po 20 latach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie problem ten sam po jakimś godzinnym szarpaniu się z czujnikiem wydarłem go okazało się że koronka jest ładna ale to pół oś jest przerdzewiała i wybuliło koronkę przez to i czujnik jest mega wytarty chyba, że to nie ma znaczenia niechaj szpece się wypowiedzą. Metoda na wydarcie czujnika moja to zapryskanie go ładnie złapanie w kombinerki wygięcie lekko żeby znów pod psykać w szczelinę poczekanie chwilki, i poruszanie nim tak na boki az pojawi sie szczelina wtedy wbijasz tam śrubokręt i wypychasz w miarę bezpieczne kombinerkami nie wydrzesz za ciula, tylko z wyczuciem. A jak to wygląda u mnie :

Ogólnie oba tylne czujniki mi tak zniszczyło, prawe mniej ale jednak. Próbowałem metodę z podkładką odradzam, na jednym kole dałem lewym to przynajmiej nie szarpało ale abs wyłaczony i bład abs. Na obu to mi zaczął świrować komputer choinka z funkcją mrugania rożnych kolorów w tym poduszki powietrze nie uwierzycie jak się bałem zeby przypadkiem sobie nie strzeliła jakaś ;P Jak jechałem :D Czujniki kupiłem koronki już mam ogolnie myślę sam robić ale się zastanawiam czym to zakonserwować i czy zbierznosci nie trzeba ustawiać

Tutaj czujnik

DSC0217JP_qsrsheq.jpg


Tutaj miejsce wybulenia ogólnie mam filmik chcecie to wrzucę cały obrót :D

miejsce-w_qsrshwp.png


A tutaj normalne miejsce: ("zdrowe")

normaPNG_qsrshwh.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.