Skocz do zawartości

BMW e46 navi, dziwne wycie podczas jazdy, przeciąganie biegó


Dammer1998

Rekomendowane odpowiedzi

Witam autko e46 330d 184KM. Automat


Problem z tym że zmieniarka od navi nie czyta chyba plyty, próbowałem wysunąć płytę się nie da, myślałem że jej nie ma bo zmieniarka czymś tam kręci I słuchać ja po naciśnięciu przycisku, ale innej płyty włożyć nie mogę. Jakiś awaryjny sposób wyjścia tej płyty? Jak sprawdzić czy zmieniarka działa?


Drugi problem to wycie na biegu 5 tylko na nim dochodzi jakby z dyfra, jak nacisne gaz powyżej spalania 10l cisza jadąc w trasie spalanie 6-8 wyje, zredukuje na sporcie do 4 biegu i cisza mogę tak jechać całą trasę I nic się nie dzieje. Nie wiem od czego zacząć.



Trzecia sprawa to przeciąganie biegów jak wcisne gaz do podłogi dojdzie to 4600 obrotów i jakby nie mogla skrzynia przełączyć na kolejny bieg odpuszczenie gazu lub przejście w tryb Manualny powoduje że bieg się zmieni, od czego zacząć szukając przyczyny? Może być wina małej ilości oleju w niej, bo to w końcu hydrokinetyczna skrzynia. Skrzynia ma tryb sport jak dźwignia da się w bok i zarazem przod tylko manual.


Zapomniałem dodać auto świeżo kupiłem, oleje nie były zmieniane w dyfrze ani skrzyni

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wymiana płynów, skasowanie adaptacji skrzyni i przyuczenie jej to pierwsze kroki. Wypada tylko najpierw pobrać próbkę oleju ze skrzyni, ponieważ może się okazać, że to będzie jej ostatnia wymiana. Z drugiej strony to gm i jak nie była regenerowana to już raczej będzie jej pora.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, wygląda na konwerter, przy stałej prędkości na trasie (ok 100 km/h) trzyma obroty?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jakieś początkowe objawy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie jak wcisnę gaz w podłogę przy wyprzedzaniu (docisk dość mocny z buta) to skrzynia po redukcji (nieraz jest to do dwójki jak jadę z 50km/h) też nie chce od razu zrzucić biegu na niższy. Samochód rwie do przodu praktycznie do odcinki na tym biegu, po wyprzedzeniu i odjęciu gazu (jakieś 5 sekund) zrzuca obroty w/g swojego uznania. Przy normalnej jeździe jak nacisnę lekko pedał gazu , to bieg zrzuci, ale po chwili przełącza na kolejny.Może te skrzynie tak mają pracować? Wymiana oleju może różnie skończyć się. Ja obdzwoniłem zakłady i każdy mówił abym nie ruszał. Po zmianie dynamicznej samochód polatał z 1 tydzień i z rana nie ruszył. Zleciłem drugą wymianę i od tego czasu chodzi skrzynia jak marzenie. Po rozgrzaniu nawet nie wiem kiedy biegi się zmieniają
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś początkowe objawy.

 

A głównym pierwszym objawem było moje zdziwienie że jak jadąc powiedzmy 120km/h puszczę pedal gazu całkiem żeby sobie wyhamować silnikiem to spadną obroty do 800 jak na postoju, a jak nacisne gaz powrotem obroty wrócą do tyłu ile było przed puszczeniem gazu, myślałem że te skrzynie tak mają że jakby oszczędność? Tzw luz ?


Początkowe to właśnie to przy odcieniu nie przełęczy biegu dopiero po 5 sekundach wrzuci wyższy, a druga to wycie na piątym biegu, trzeci jadąc np na 3 biegu dynamicznie wrzuci wyższy bieg I jest takie ciągnie ciągnie np na 3tys obrotów I bez przełączania biegu na wyższy nagle spadną obroty pociągnie znów do 3 tysięcy I wtedy wlaczy 4 bieg. Wszyscy mi mówią o brudnym filarze w skrzyni I o tym że olej stracił swoją lekkość lub po prostu jest to mało I nie osiąga ciśnienia. Ale biegów nie szarpie jak sie jedzie spokojnie więc temu moje zdziwienie. Koszt wymiany oleju to od 700 do 1000 zlotych A konwenter to jakieś 600 ziko plus robota. Jeśli opis słowny nie jest jakiś szczegółowy to spróbuje w ten weekend nagrać film I wrzucić może to Tak bardziej zobrazuje, bo mechaników pytałem 3 to każdy co innego obstawia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.