Skocz do zawartości

Dammer1998

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1999r. Touring

Osiągnięcia Dammer1998

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A głównym pierwszym objawem było moje zdziwienie że jak jadąc powiedzmy 120km/h puszczę pedal gazu całkiem żeby sobie wyhamować silnikiem to spadną obroty do 800 jak na postoju, a jak nacisne gaz powrotem obroty wrócą do tyłu ile było przed puszczeniem gazu, myślałem że te skrzynie tak mają że jakby oszczędność? Tzw luz ? Początkowe to właśnie to przy odcieniu nie przełęczy biegu dopiero po 5 sekundach wrzuci wyższy, a druga to wycie na piątym biegu, trzeci jadąc np na 3 biegu dynamicznie wrzuci wyższy bieg I jest takie ciągnie ciągnie np na 3tys obrotów I bez przełączania biegu na wyższy nagle spadną obroty pociągnie znów do 3 tysięcy I wtedy wlaczy 4 bieg. Wszyscy mi mówią o brudnym filarze w skrzyni I o tym że olej stracił swoją lekkość lub po prostu jest to mało I nie osiąga ciśnienia. Ale biegów nie szarpie jak sie jedzie spokojnie więc temu moje zdziwienie. Koszt wymiany oleju to od 700 do 1000 zlotych A konwenter to jakieś 600 ziko plus robota. Jeśli opis słowny nie jest jakiś szczegółowy to spróbuje w ten weekend nagrać film I wrzucić może to Tak bardziej zobrazuje, bo mechaników pytałem 3 to każdy co innego obstawia...
  2. Tak trzyma, jedynie jak dodam gazu tyle że zredukuje do 3 biegu, po czym przełączyć na 4 I po 2-3 sekundach nagle spadną obroty I dalej ciągnie ale od niższych obrotów, spedake o około 200-300 obrotów (gaz w jednej płaszczyźnie)
  3. Jutro wymienię, ale dziś w trasie zauważyłem po depniecu w gaz na 4 biegu doszły obroty do 3 tys I nagle spadły do 2.7tys A gaz trzymałem w jednej pozycji cały czas, sprzeglo na dodatek ?
  4. Witam autko e46 330d 184KM. Automat Problem z tym że zmieniarka od navi nie czyta chyba plyty, próbowałem wysunąć płytę się nie da, myślałem że jej nie ma bo zmieniarka czymś tam kręci I słuchać ja po naciśnięciu przycisku, ale innej płyty włożyć nie mogę. Jakiś awaryjny sposób wyjścia tej płyty? Jak sprawdzić czy zmieniarka działa? Drugi problem to wycie na biegu 5 tylko na nim dochodzi jakby z dyfra, jak nacisne gaz powyżej spalania 10l cisza jadąc w trasie spalanie 6-8 wyje, zredukuje na sporcie do 4 biegu i cisza mogę tak jechać całą trasę I nic się nie dzieje. Nie wiem od czego zacząć. Trzecia sprawa to przeciąganie biegów jak wcisne gaz do podłogi dojdzie to 4600 obrotów i jakby nie mogla skrzynia przełączyć na kolejny bieg odpuszczenie gazu lub przejście w tryb Manualny powoduje że bieg się zmieni, od czego zacząć szukając przyczyny? Może być wina małej ilości oleju w niej, bo to w końcu hydrokinetyczna skrzynia. Skrzynia ma tryb sport jak dźwignia da się w bok i zarazem przod tylko manual. Zapomniałem dodać auto świeżo kupiłem, oleje nie były zmieniane w dyfrze ani skrzyni Pozdrawiam.
  5. Udało się dostać do bagażnika przez lampe w klapie, ale do mechanizmu klapy nie da rady Bo jest osłona. Połamać klipsy który trzymają obicie klapy. Dzięki za pomoc!
  6. Muszę mieć pewność że w ten sposób się da otworzyć, jakieś zdjęcia klapy bez tej łampy żeby zobaczyć jak wygląda dojść.
  7. Witam problem nastąpił gdy chciałem podładować akumulator. Zamknąłem samochód z pilota i otworzyłem klapę guzikiem, po podłączeniu musiałem je zostawić w bagażniku i klapa za lekko się zamyka i zatrzasnela się. Czy jest jakiś sposób na otworzenie samochód bez bicia szyby? Czy rozwiercenie wkładu zamka w bagażniku spowoduje jego otwarcie ? Dodam że mam do wymiany przednia szybę, ale nie mam w okolicy serwisu co przyjedzie mi wymienić ja do domu.
  8. Czujnik zmieniony, okazuje się problem z komunikacją sterownika, odlacze kostkę poruszam podłącze to działa znów jakaś chwilę, ale gdy dobrze się nagrzeje już nawet to nie pomaga, zastanawiam się czy to sterownik I zimne luty puściły czy coś w kostce, kablach. Ma ktoś pomyśl na sprawdzenie tego ?
  9. Jeszcze jedno czy jeśli ten czujnik walnie to będzie licznik od poziomu paliwa robił co chce zależnie od pochylenia auta, w lewy zakręt paliwa spada, w prawy rośnie Nie jestem zwolennikiem allegro mam swój sklrp z częściami gdzie mogę zamówić nawet części oryginalne, ale widzę że nie tak źle z cena. Dzięki za podpowiedzi, jutro zrobię jeszcze test miernikiem czy czujnik reaguje
  10. Jeśli mogę prosić jak ten czujnik się dokładnie nazywa ? I Czy dac zamiennik czy oryginał? I jakie koszty tego ustrojstwa?
  11. Witam dziś napotkał mnie dziwny problem z bunia mianowicie palą mi się kontrolki abs' asc nie działa licznik przebiegu' ani dystansu' predkosciomierz oraz licznik spalania,wydaje mi się również że nie zamyka się centralny podczas jazdy z automatu. Co może być przyczyną? Próbowałem wymieniać podpora walu u tymi blachami/osłonami trochę ruszyłem może być tam jakiś czujnik? Na skrzyni czy coś? Jakie mogą być przyczyny takich obiaw. Dodam że wczoraj już to wystąpiło Ale silnik ostygl I rano było okej po przejechaniu 30km problem znów wrócił I do tej pory nic nie mogę z tym zrobić' odlaczalem akumulator I nic. Asc nie da się włączyć przyciskiem' abs nie działa bo gwaltowwne hamowanie skończyło się zblokowaniem kół. Centralny tylko z przycisku.
  12. Panowie zrobiłem tak jak mowiliscie, ze wyrownalem długości amortyzatorów na mockwaniu, po miesiącu czasu znów prawa strona stoi niżej niż lewa, sprężyny cale są, amortyzatory jedna i druga strona odbijają po 2.5 do 3 razy na stacji diagnostycznej nie wykrył mi nie prawidłowości w zawieszeniu, nie wiem co może by już przyczyną.. Co to sa te poduszki mocowania amortyzatora na kielichu czy to sa te łożyska czy sa łożyska i dodatkowo ta poduszka.. Jak ja sprawdzić bo nagniatam, bujam autem i nie widzę żeby coś tam się działo dziwnego na kielichach..
  13. Witam, mam problem ze znalezieniem gniazda obd pod zaślepka to nie ma, pod maska jest tylko ten na piny, czy w jakimś innym miejscu może być ? Bo chciałem sprawdzić błędy komputera. Pozdrawiam.
  14. 300 mówiłem o oryginalnych częściach. Zamienniki to właśnie zaczynają się tak od 180 do 250 zloty które sam kupuję. Co do tanich części. Czasami można ta kość wygiac w rękach
  15. Dammer1998

    Tylna klapa E38 2.8i

    Witam mam problem z klapa tylna mianowicie kupiłem druga w tym samym kolorze ponieważ moja ma rdze i odszedł z niej klar, a malowanie wychodzi drożej niż kupienie drugiej w zajebistym stanie. Chodzi o to tylko, ze klapa która kupiłem pochodzi od polifta i zawiasy sa trochę inne, po zamontowaniu klapy okazało się ze prawa strona jest wyżej niż karesoria, ale lewa jest idealnie pasowana czy polift różni się od zwykłej jakimś kształtem klapy? Dodam ze zawiasy w zwykłym maja tak jakby mocowanie srob w prostej linii na klapie, a zaś polift ma jakby w łuku chodzi mi to te do klapy bo mocowanie w nadwoziu jest takie samo.. I nie wiem co zrobić juz z tym, więc proszę o pomoc. Z jednej strony ideał z drugiej klapa wyżej niż nadwozie tak w skrócie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.