Skocz do zawartości

Zmiana 2.0 24v na 2.0 24v vanos pomocy !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

mam autko 320i 24v M50 bez vanosa silnik i chcialbym zmienic motor bo mam taka mozliwosc w dobrych pieniadzach na 2.0 tez M50 tyle ze z vanosem motorek, co przyjdzie mi wymienic przy tym silniku co dolozyc prosilbym jakis opis kto sie zna na instalacji i mechanice ktos z Was moze to robil juz i chcialbym jakies podpowiedzi i czy to duzo roboty bedzie dodawanie czegos czego nie ma silnik bez vanosa zarwno w instalacji jak i w innych sprawach dzieki za podpowiedzi !

jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Opublikowano

Za dużej korzysci w porównaniu do roboty nie bedzie.

namęczysz się przy wyciąganiu, ale wszystko pasuje, podłanczasz wszystkie kostki ze soba i ok.

Jest inna wiazka silnika i sterownik, koniecznie musisz miec komplet.

osprzet silnika identyczny.

Opublikowano
eee to głupi pomysł moc taka sama, a jak vanos padnie to bedzie źle, wiec lepiej na 2.5i 24V prawie wsyztsko to samo tylko ze zamiast 150koni masz 192konie, jak co to ja mam 2.5i 24V na sprzedaz w stanie ideolo :D
Opublikowano
to nie jest moj kaprys zeby sobie zmienic tylko mam okazje kupic silnik za dobre pieniadze i pewny a moj aktualny silnik ma przejechane 400 tysiecy wiec za 100 powinienem zmienic czyli niedlugo duzo jerzdze dlatego pytam prosze o pomoc co trzeba przerabiac.. ponawiam pytanie !
jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Opublikowano

To jak zajedziesz silnik to wtedy sie zgłoś, :cool2:

Po co teraz jak mozna później, a jak ci padnie Vanos to dopiero bedzzie :worried:

A Vanos szybko pada :nienie:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jak zajedziesz silnik to wtedy sie zgłoś, :cool2:

Po co teraz jak mozna później, a jak ci padnie Vanos to dopiero bedzzie :worried:

A Vanos szybko pada :nienie:

 

Tak... vanos pada baaardzo szybko, bo po około 250000km :)

Jego "naprawa" z upgrade na nowego to potężny koszt około 130-150zł za części i 100-150zł za robociznę.

 

Jak masz taki silnik to go bierz. Mechanicznie się nie narobisz, bo wsadzisz go po prostu w miejsce starego. Jedyna różnica to wiązka i komputer - musisz mieć komplet.

Kai
Opublikowano

A Vanos szybko pada :nienie:

 

Taaaak - a świstak siedzi i zawija .....................

 

mam znajomych z m52 i 300 tyś i vanos ok,przestań wypisywac bzdury bo jeszcze ktoś uwierzy :naughty:

BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
Napisałem że 300 tyś a nie 200 i po 300 tys jest nadal ok :cool2:
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty przestan pisac bzdury 200-300tys to strasznie mało w porównaniu do silniak bez vanosa :mad2:

 

Darex, z pełnym szacunkiem, ale to nie ma wpływu na życie silnika. To, że masz auto bez vanosa nie znaczy, że jest to złe rozwiązanie. Nie zapominaj o tym, że w '95 był upgrade vanosa, a zaraz potem double vanos - to jednak znaczy, że rozwiązanie jest dobre i nie należy się go chorobliwie obawiać czy unikać. Poprawa charakterystyki, elastyczności i spalania pojawiła się również - faktów nie zaprzeczysz.

Kai
Opublikowano

Wiesz, z kazdym Vanosem jakim sie spotkałem, to zawsze cos pukało w środku :D

A zeby vanos naprawić to trzeba sie znać, a belejaki mechanik tego nie zrobi :roll2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.