Skocz do zawartości

Moje początki z BMW e46 325Ci, pierwszy drift project.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, mam nadzieje, że czegoś nie pomyliłem i pisze w dobrej sekcji :D

Sprawa polega na tym, że miesiąc temu zakupiłem moje pierwsze BMW, jest nim e46 325Ci 192 KM z 2001 roku, czysta benzyna, dosyć fajny stan techniczny, auto przeszło dosyć duży serwis by było bezpiecznie.

Dlaczego takie auto ? Niespełnione marzenie o lataniu bokiem. Lecz zaczyna się kwestia bycia przeze mnie żółtodziobem. Auto chce pogodzić z jazdą czasem na co dzień wraz z jazdą driftem (na torze oczywiście lub parkingach). Wszystko w tym aucie jest seryjne, wstawiłem na razie rozpórki ze staffa na przód i na tył, wstawiłem dystanse na tył od znajomego (dopasowane to one nie są ale jak na razie mi pasują :D ). I tu zaczyna się moja kwestia dlaczego jestem na tym forum i dlaczego założyłem ten temat, otóż szukam porad co dalej robić z autem ? Jakie zawieszenie, jakie modyfikacje przeprowadzić na sam mój początek z driftem by zacząć zabawę w tej dziedzinie? Jestem otwarty na każde propozycje, wiem że będę w stanie znaleźć tu pomoc. Na czym mi najbardziej zależy na tą chwile:

-usztywnienie zawieszenie (jakie zawieszenie wstawić, jakiego producenta, poliuretany itd.)

-kwestia mechanizmu różnicowego (bawić się w spaw czy robić na początku inne rzeczy)

-wzmocnienie wózka (podobno w e46 przy ostrym upalaniu lubi zrywać wózki)

-na jakie rzeczy zwracać uwagę, czym sie martwić na zapas

-hamulec ręczny (hydro nie wchodzi w grę gdy mówimy o cywilu, ale zwykły ręczny jest kiepski z tytułu takiego, że są to wręcz tylko szczęki, które średnio chwytają)

Zabawy w klatki bezpieczeństwa lub harmness bary, jakies fotele kubełkowe, pasy szelkowe zostawiam jako dalszą część projekty, chce się skupić na rzeczach ważniejszych dla samego prowadzenia i na wprowadzeniu auta w kontrolowany poślizg.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poliuretany, wzmocnienie podłogi z tyłu, szpera 100% i hydro.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Poliuretany, wzmocnienie podłogi z tyłu, szpera 100% i hydro.

Coś więcej ? Jakieś konkretne firmy ? A co byś powiedział o zawieszeniu? Fabryczne dosyć pływa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprężyny obniżające lub gwint, jak kto woli. Sprężyny np. eibach a amory sachs, wszystkie tuleje z poliuretanu i będzie sztywno.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Cześć . Ja wprawdzie mam touringa do jazdy na codzień , a nie upalania, ale mam w nim świeżo założone springi eibach i amory sachs i prowadzenie wydaje mi się bdb. Czysto do upalania gwint wydaje mi sie duzo lepszy więc musisz to przemyśleć. Jeśli bardziej do driftu to gwint i na mieście jazda z głową. Co do hydro to nie można mieć i jednego i drugiego hamulca? Rączkę od hydro na przeglądy można zdejmować. Przy 325ci bardzo by pomogła . Pozdrawiam

PS. Oczywiście drifterem nie jestem ale wydaje mi się że przy przechodzeniu w zakrętach im większy beton tym lepiej żeby jak najmniej szarpało budą. Oczywiście mówimy o jeździe po dobrej nawierzchni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.