Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Panowie w mojej 1er padł dyferencjał - kompletnie się rozsypał w trakcie jazdy, po rozkręceniu wypadły koła zębate :shock: Jestem w 100% świadom przyczyny awarii (M54B30 pod maską). Podpowiedzcie proszę jakie mam możliwości wymiany ?

Aktualny dyfer posiada flansze atakującą na 4 śruby, przełozenie 3,38. Nie ukrywam że zestawienie M54 ze skrzynią 6b i wymienionym przełożeniem dawało niesamowitego kopa i frajdę z jazdy, jednak spalanie w trasie efektywnie przyprowadzało prawą nogę do porządku. W najgorszym wypadku pójdę w takie samo rozwiązanie, jednak chciałbym się poradzić z jakie mam możliwości wymiany (szczególnie na dłuższe przelożenia). Wolałbym uniknąć jakichkolwiek przeróbek półosi i flanszy. Dorzucam zdjęcia aktualnego dyferencjału.

Z góry dzięki za pomoc !


https://imgur.com/zebQXcf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.