Skocz do zawartości

Wymiana LCM na używany - Potrzebne zakodowanie LCM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,


niestety wczoraj mój LCM III się spalił. Miałem wersję HW01 wraz z SW 4.1.1. Kupiłem LCM III o takim samym numerze części ale HW00 i SW 4.1. Wszystko działa bez problemu, nawet koduję mu opcje jak DRL itd. tylko wywala mi w NCS błąd, że moduł odrzuca funkcję WRITE. Jednak do rzeczy. Wyskoczyła mi kropka obok tripa pewnie ze względu na to, że VIN oraz przebieg "nowego" LCM się nie zgadzają z zegarami. Czytałem, że PASoftem można odczytać dane ze starego LCM i przerzucić je na nowy. Mój problem polega jednak na tym, że stary LCM tak się sfajczył, że nie ma z nim żadnego kontaktu po podpięciu do samochodu i jedyne co robi to włącza wszystkie światła na raz.


Czy jest możliwość naprawienia tego błędu bez odczytywania danych ze starego LCM?


Dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano
Vin masz w dowodzie rejestracyjnym lub na kielichu, a przebieg jest w liczniku i to cała filozofia potrzebna do zniknięcia czerwonej kropki. Oczywiście te nowe dane musisz pasoftem wprowadzić do nowego LCM.
Opublikowano
Dzisiaj przyjdzie mi kabel do BMW Scannera i kilka minut temu znalazłem poradnik jak to zrobić. Dzięki za podpowiedź bo te stare posty o wyciąganiu danych ze starego LCM wprowadziły lekką panikę.
Opublikowano
W LCM masz też zakodowane wyposażenie auta, ewentualnie w nowym lcm musisz je sprawdzić i ewentualnie poprawić, żeby się zgadzało ze stanem faktycznym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.