Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


na wstępie chciałbym się przywitać Hej :). Trochę czasu już forum przeglądam. I zawszę jakos udało mi się problem rozwiązać teraz niestety jestem bez silny...

A więc mam taki problem mianowicie lewe tylnie koło zaciska mi hamulec na maksa , że nie mogę ruszyć auta. Opisze moją historię:


Zmieniałem koła na letnie. Robiło się ciemno i wiszące auto na lewerku spadło... Pękł lewarek i przeciął mi kabel prawdopodobnie od ręcznego.


Zapaliły się kontroliki Abs + DSC + Zaciągniety ręczny.


gdy lewarek się zepsół i puścił zerwał mi czarny przewod od prawego tyniego koła. Po zamianie opon próbóje odpalic swoją ślicznotke niestety nie chce jechac na pulpicie pojawiły się kontrolki 2 zółte abs+DSC i 1 czerwona od ręcznego. Okazało się , że spadający lewarek przeciął jakiś czarny kabelek. Połączyłem go. Na pulpicie pozostały 2 zółte ikonki ABS i DSC. Lewe tylnie koło kreci się minimalnie i zaciska się hamulec na maksa, że nie da rady nawet ruszyć z miejsca... Co się mogło stać z autem , że tak się zachowuje ? Inne koła kręcą normalnie. Dodam , że podłączałem go do komputera (delphi) i niestety nic nie wykrywa;/ Co się mogło stac , że taka blokada na lewym tylnim kole występuje ?


Będę wszystkim serdeczny za pomoc :)

Opublikowano
Moze cos z zaciskiem sie stalo odkrec go sprawdz prowadnice i wcisnij tlok .Zamontuj i sprawdz .A kabelek to pewnie od abs byl.
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Opublikowano
Ale było wszystko okej z zaciskami tak nagle mogło się sam coś stac ? Najlepssze jest to , że od p[oczątku wogole się tarcza nie kręciło trochę rękawem pomachałem i hamulcami i zaczął trochę kręcić... Nie jesetem mechanikiem i nie wiem jak ten mechanizm działa... ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi sie ze nie trzymaja klocki a okładziny z ręcznego. Czy jak dźwigałeś auto na lewarku miałeś zaciągnięty ręczny ? Jeśli tak mogło linke przeciąć i jednocześnie zacisnąć w pancerzy przez co tak jakby ręczy jest zaciągnięty. Druga sprawa mogło tez coś sie pokrzywić jak auto spadło z lewarka. Tak czy inaczej spróbuj sciągnąć tarcze i zobacz to jest nie tak

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Okazało się , że szczęki od ręcznego się rozpadły i zaciskały bęben. Kontroleki już się nie palą. Ale mam teraz kolejny problem wyjąłem całe szczęki od ręcznego. Czy moge tak jeździć?

Niestety hamulec w tym lewym kole strasznie mi "szura" przy hamowaniu. Tylko tak mam przy hamowaniu straszne szuranie....


Ręce mi już opadają. Co może być znowu nie tak z tym , że takie szuranie jest straszne . Myślałem , że to może klocki nie wyrobione ale pojeździłem troche i za każdym razem tak "szura" strasznie i tak jakby jakoś ten hamulec był luźny w lewym kole. Po dłuższej jeździe juz nawet podczas jazdy słychac taki szum z tego lewego koła....


Pomoże ktoś cos ;?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli chodzi o przepisy to nie możesz tak jeździć ale pomijając to jak nie przeszkadza Ci brak ręcznego to tak, możesz. Pewnie masz zapieczone prowadnice lub zacisk i cały czas zacisk blokuje tarczę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.