Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od niedawna posiadam x3 f25 3.0d. podczas jazdy gdy dodaje gazu zaczynam odczuwać wibracje. Tydzień temu tylko przy przyspieszaniu, teraz nawet jak odpuszczam gaz drży dalej. Prędkośc od ok 100km/h w górę. Jak podjeżdżam pod górę wibracje są mocniejsze. Wymieniłem lewą połoś gdyż odczuwalem te wibracje z lewej strony. Lecz po wymianie nic się nie zmieniło.

Opony(nowe) felgi wyważone i proste.poduszki silnika i skrzyni ok.

Teraz powiedziałbym że wibracje odczuwalne są ze środka pojazdu gdzieś tzn. Okolice środka podwozie.


Co mogę jeszcze sprawdzić zanim wybiorę się do Aso.

Opublikowano
Bmw- bedziesz mial wibracje :) Sam walcze z tym gownem juz 2 lata :/ jak znajdziesz przyczyne daj znac ja wymienialem wal, polosie tyl kolo pasowe, kola zmienialem i nadal sa
Opublikowano
Bmw- bedziesz mial wibracje :) Sam walcze z tym [bAD] juz 2 lata :/ jak znajdziesz przyczyne daj znac ja wymienialem wal, polosie tyl kolo pasowe, kola zmienialem i nadal sa

 


Tylko te wibracje powodowane są czymś.

Jakby coś przenosiło na budę.

Dziwne bo do 100km/h i gwałtownym przyspieszaniu wszytko jest ok. Tylko od i powyżej dzieją się dziwne rzeczy.

Opublikowano

Miałem podobny przypadek ale w E65.

Na te wibracje nakłada się kilka czynników.


U siebie wymieniłem:


- tłumik drgań

- przeguby na wale + wyważenie wału

- krzyżaki na wale

- konwerter skrzyni

- kolektor wydechowy

- wtryskiwacze

- plastikową rurę, która idzie od filtra powietrza wzdłuż silnika


i wszystko to, co mogło mieć wpływ na ów wibracje. Dodam, iż felgi były proste, opony klasy premium oczywiście wyważone.


Nie ma jednej, stałej przyczyny tych wibracji, główną przyczyną wg. mnie to tłumik drgań, przepływ powietrza i przeguby na wale.

W chwili obecnej nie mam żadnych wibracji ale długo z tym walczyłem i z moimi mechanikami stwierdziliśmy to, co napisałem wyżej: "na te drgania składa się kilka czynników".


Na pewno dajcie sobie spokój z felgami, oponami, półosiami, tarczami itd. Wiem to z doświadczenia.

Opublikowano

Ja bym obstawiał sprzęgło hydrokinetyczne, no chyba że to manual.


tutaj ktoś miał podobny problem i wyszło że sprzegło hydrokinetyczne

Opublikowano
Ja bym obstawiał sprzęgło hydrokinetyczne, no chyba że to manual.


tutaj ktoś miał podobny problem i wyszło że sprzegło hydrokinetyczne

 


Tylko dlaczego pod górę drży a z góry nie. Na wolnych prędkościach ok a szybciej źle.


Ehh.


Dziś wsłuchałem się i przy rozpedzaniu powoli zaczynam słyszeć buczenie. Coś w stylu łożyska.

Opublikowano
Miałem podobny przypadek ale w E65.

Na te wibracje nakłada się kilka czynników.


U siebie wymieniłem:


- tłumik drgań

- przeguby na wale + wyważenie wału

- krzyżaki na wale

- konwerter skrzyni

- kolektor wydechowy

- wtryskiwacze

- plastikową rurę, która idzie od filtra powietrza wzdłuż silnika


i wszystko to, co mogło mieć wpływ na ów wibracje. Dodam, iż felgi były proste, opony klasy premium oczywiście wyważone.


Nie ma jednej, stałej przyczyny tych wibracji, główną przyczyną wg. mnie to tłumik drgań, przepływ powietrza i przeguby na wale.

W chwili obecnej nie mam żadnych wibracji ale długo z tym walczyłem i z moimi mechanikami stwierdziliśmy to, co napisałem wyżej: "na te drgania składa się kilka czynników".


Na pewno dajcie sobie spokój z felgami, oponami, półosiami, tarczami itd. Wiem to z doświadczenia.

 


Wychodzi na to że pół auta trzeba wymienić :lol: :shock:

Opublikowano
A może najprościej (na początek) podpiąć się pod komputer ? Większość z przewidywanych problemów będzie widoczna lub nie :wink:
Opublikowano
Miałem podobny przypadek ale w E65.

Na te wibracje nakłada się kilka czynników.


U siebie wymieniłem:


- tłumik drgań

- przeguby na wale + wyważenie wału

- krzyżaki na wale

- konwerter skrzyni

- kolektor wydechowy

- wtryskiwacze

- plastikową rurę, która idzie od filtra powietrza wzdłuż silnika


i wszystko to, co mogło mieć wpływ na ów wibracje. Dodam, iż felgi były proste, opony klasy premium oczywiście wyważone.


Nie ma jednej, stałej przyczyny tych wibracji, główną przyczyną wg. mnie to tłumik drgań, przepływ powietrza i przeguby na wale.

W chwili obecnej nie mam żadnych wibracji ale długo z tym walczyłem i z moimi mechanikami stwierdziliśmy to, co napisałem wyżej: "na te drgania składa się kilka czynników".


Na pewno dajcie sobie spokój z felgami, oponami, półosiami, tarczami itd. Wiem to z doświadczenia.

 


Wychodzi na to że pół auta trzeba wymienić :lol: :shock:

 


Pół? No nie... ale jak zostaną zaniedbane kwestie "wibracjowe" to fakt, aby to znaleźć należy dużo się napracować.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
A może najprościej (na początek) podpiąć się pod komputer ? Większość z przewidywanych problemów będzie widoczna lub nie :wink:

 

W ogóle nie będzie widoczna. Niestety.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.