Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie będzie mniej bezawaryjnych i pancernych silników, minus tego modelu to rdza, więc na to zwróć uwagę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E91 będzie dla Ciebie za małe.

Za te pieniądze E38 polecałbym. Tylko tutaj też sprawdziłbym pod kątem rdzy.

Benzyna zamiast krwi...
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W swoim budżecie z BMW możesz poszukać E38, silniki benzynowe 3.0 i V8 lub Diesel 3.0 ale będzie to auto z początku wieku. E60 w tej kasie nie polecam.

A e39 523i zagazowany? Kolega kolegi sprzedaje i miał podobno fioła na punkcie tego auta więc podobno ( :D ) zadbany. I w sumie za tanie pieniądze w porównaniu do wcześniejszych rozmów.

Na pewno będzie trwalszy, dużo tańszy i przyjemniejszy w eksploatacji niż te e65.

E65 szczególnie zużyte, z początku produkcji to skarbonka bez dna.

Tam gdzie w e39 za 1000zł zrobisz duzy remont, to w e65 5000 zł wlozysz w drobnostki.


Te konkretne e65 żeby przyzwoicie jeździło trzeba włozyc z 10-15 tys zl na start. Których nigdy nie odzyskasz.

CHECK ENGINE przy gazie w tym aucie może oznaczac 100 różnych problemów. Zazwyczaj jest ich kilka które się wzajemnie nakładają i uzupełniają. Żeby jeździło to porządnie, trzeba zrobić je wszystkie.

Nawet zakladajac ze instalacja gazowa jest idealna, w co nie wierzę, i zakładajac przebieg 311 tys km za prawdziwy (co jest możliwe) to sporo elementów w tym aucie będzie wymagało wymiany. Przy tym przebiegu i gazie niewiadomego pochodzenia to katalizatory też pewnie smietnik.

Albo się robi porządnie, na dobrych częściach co w tym aucie oznacza wydatki rzędu 5 tys zł na jeden mały serwis, albo drutuje ,co i tak kosztuje 2-3 tys zł, co wywołuje zaraz następne błędy i awarie.


Rurka i uszczelniacze to dopiero wierzchołek piramidy.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.