Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ciśnienie na poszczególnych cylindrach w bolidzie E36 m52b20:


1: 4

2: 4

3: 6

4: 10

5: 10

6: 0

Z jakimi kosztami i naprawą czego muszę się liczyć?

Pozdrawiam

Opublikowano

W ostatnim czasie pojawił się problem z olejem, a właściwie jego poziomem. Od spodu samochodu było widać, że znajduje się wyciek gdzieś koło koła pasowego, silnik był cały upaćkany. Po dolaniu oleju do właściwego poziomu, zauważalne było kopcenie z wydechu. Mechanik stwierdził, że może to być problem z odmą. Okazało się, że jest ona uszkodzona, a kolektor w środku usyfiony jest olejem. Odmę i simmering zamówilem, wkrótce te rzeczy będą wymienione.


Niepokoi mnie tylko ta różnica w pomiarze kompresji na poszczególnych cylindrach. Nawet zakładając sytuację, że sprzęt pomiarowy był kiepskiej jakości, to wynik przy silniku w dobrej kondycji, powinien być mniej więcej jednakowy. Tylko jak te wyniki mają się do tego, że silnik pracował równo, a spadki mocy nie były w ogóle zauważalne?


Jaki jest koszt remontu tego typu silniczka? (M52B20)

Opublikowano
Według ciśnień które podałeś silnik wygląda na zajechany, nie wiadomo czy będzie kwalifikował się do naprawy. Jeżeli masz wątpliwości co do poprawności pomiaru, to zrób diagnostykę przy pomocy prawidłowo działającego sprzętu. Zła diagnoza może wpędzić Cię w duże niepotrzebne koszty.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Tak jak kolega wyżej napisał, warto sprawdzić innym sprzętem. Można również zrobić próbę olejowa aby sprawdzić gdzie jest problem. A jak wygląda olej i płyn chłodniczy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.