Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent e91 2010r 2.0 diesel n47 143km

Diagnoza btoolem. Po skasowaniu błędów silnika, po 20minutowej jeździe wyskakują te dwa błędy:

4AF5 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 3

4B05 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 4

Po ciągłej obserwacji podczas jazdy, aktualnych parametrów korekcji wtryskow za pomocą btoola wszystko wygląda ok. Wartości korekt najczęściej sa na poziomie 0,5 - 1, czasami dochodzi do 1,5, na wszystkich 4 wtryskach takie wartości, żaden sie nie wyróżnia.

Na 4AF5 jeżdżę juz ponad rok ale niedawno doszedł ten drugi błąd. Silnik pracuje równo, lekko trzęsie buda na jalowym.

Pytanie: skąd się biorą te 2 błędy skoro maksymalne wartości korekt sa podobne na wszystkich 4 wtryskach ? Czy mozna tak jeździć czy lepiej wymieniać te wtryski?

Na tym 1 błędzie jeżdżę juz ponad rok i sie nic niepokojącego nie dzieje. Z góry dziekuje za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na początek wyciągnij te wtryski i daj na stół do sprawdzenia, jeżeli będą ok to zmierz kompresje na cylindrach
  • 2 lata później...
Opublikowano
Pacjent e91 2010r 2.0 diesel n47 143km

Diagnoza btoolem. Po skasowaniu błędów silnika, po 20minutowej jeździe wyskakują te dwa błędy:

4AF5 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 3

4B05 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 4

Po ciągłej obserwacji podczas jazdy, aktualnych parametrów korekcji wtryskow za pomocą btoola wszystko wygląda ok. Wartości korekt najczęściej sa na poziomie 0,5 - 1, czasami dochodzi do 1,5, na wszystkich 4 wtryskach takie wartości, żaden sie nie wyróżnia.

Na 4AF5 jeżdżę juz ponad rok ale niedawno doszedł ten drugi błąd. Silnik pracuje równo, lekko trzęsie buda na jalowym.

Pytanie: skąd się biorą te 2 błędy skoro maksymalne wartości korekt sa podobne na wszystkich 4 wtryskach ? Czy mozna tak jeździć czy lepiej wymieniać te wtryski?

Na tym 1 błędzie jeżdżę juz ponad rok i sie nic niepokojącego nie dzieje. Z góry dziekuje za pomoc.

 

Kolego, u mnie pojawiły sie ostatnio te same błędy.

Rozwiązałeś co było przyczyną?

U mnie również nic sie nie dzieje z autem

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Pacjent e91 2010r 2.0 diesel n47 143km

Diagnoza btoolem. Po skasowaniu błędów silnika, po 20minutowej jeździe wyskakują te dwa błędy:

4AF5 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 3

4B05 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 4

Po ciągłej obserwacji podczas jazdy, aktualnych parametrów korekcji wtryskow za pomocą btoola wszystko wygląda ok. Wartości korekt najczęściej sa na poziomie 0,5 - 1, czasami dochodzi do 1,5, na wszystkich 4 wtryskach takie wartości, żaden sie nie wyróżnia.

Na 4AF5 jeżdżę juz ponad rok ale niedawno doszedł ten drugi błąd. Silnik pracuje równo, lekko trzęsie buda na jalowym.

Pytanie: skąd się biorą te 2 błędy skoro maksymalne wartości korekt sa podobne na wszystkich 4 wtryskach ? Czy mozna tak jeździć czy lepiej wymieniać te wtryski?

Na tym 1 błędzie jeżdżę juz ponad rok i sie nic niepokojącego nie dzieje. Z góry dziekuje za pomoc.

 

Kolego, u mnie pojawiły sie ostatnio te same błędy.

Rozwiązałeś co było przyczyną?

U mnie również nic sie nie dzieje z autem

 



Udało Ci się ogarnąć te błędy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.