Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od niedawna mam problem ze swoją E39, generalnie gdy silnik jest nie rozgrzany to wszystko jest w porządku, dopiero jak wskazówka złapie pion, i przeciągę ją przy wyprzedzaniu, samochód zaczyna szarpać, i wibrowac, przy spokojnej jeździe wszystko jest w porządku przez dłuższy czas. Proszę o porady co to może być, niedawno wymieniana odma, świece zapłonowe oraz uszczelka pod deklem. :)

Dodam, że po zgaszeniu i odpaleniu samochodu wszystko jest w porządku to czasu nie przekraczania 4-5tyś obrotów.

Opublikowano

Zapomniałem wspomnieć że w czasie wymiany odmy pękło mi jedno wejście w listwie wtryskowej, tylko nie wtrysk, tylko do węża od odmy, nie przyszła mi jeszcze, ale czy to może być przyczyną?

Niestety nie miałem możliwości podłączyć się pod komputer..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście, nieszczelność dolotu ma wpływ.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.