Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie mam pytanie dzisiaj podczas jazdy usłyszałem dziwne piszczenie przy gwałtownym przyspieszeniu. Owy dźwięk wydobywa się tylko w przedziale 1.800 do 2500 obrotów i tylko podczas gwałtownej jazdy , na biegu jałowym brak takich objawów oraz tylko przy gwałtownym przyspieszaniu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kopci do tego? Nasłuchuj czy to nie z układu dolotowego, sprawdź rurę przed egr, od spodu lubi pęknąć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nie kopci chodzi równo cicho. Moc nawet jakby lepsza oraz spalanie minimalnie spadło :-). Panowie mam przy okazji mam pytanie czy spalanie w mieście na poziomie 10-11 oraz trasa 8-9 to norma w tym modelu. Mam kombi 3.0D 218km. Co myślicie nad podniesieniem do 250-260. Silnik z podzespołami nowy (po usterce z klapami) wymontowany DPF oraz korektor żeliwny.
Opublikowano

Najpewniej pekniecia stalowego kolektora wydechowego, albo wypalona uszczelka miedzy kolektorem, a turbina. Spalanie w normie. Wirus dla tego modelu jak najbardziej wskazany :cool2:


Zachowaj kolejnosc montazu, tj zeliwny kolektor -> turbo -> wsporniki turbo -> wydech. Inna kolejnosc powoduje nieszczelnosci i ponowne niepotrzebne prace przy aucie.

Opublikowano
Dzisiaj byłem u mechanika stwierdził że turbina wciągnęła coś przez filtr powietrza np. piasek itp. ale już przemieliła naginając jedną łopatkę przy turbo i pisk ustał. Nakazał wymianę filtra powietrza. Czy to realne wytłumaczenie oraz z czym wiąże się uszkodzenie delikatne jednej łopatki przy turbo. Stwierdził że wymiana śmigła turbo wiąze sie z regeneracją a to ok 1000zł więc mam jeździć aż nie ponowi się w/w problem.
Opublikowano
u znajomego był ten sam problem kolektor pęknięty gwizdała założony żeliwny jakiś czas spokój i znów gwizda wyciągnięte turbo kolektor był krzywy do planowania i muszla turbo była pęknięta podobno norma w tych trurbinach pękają muszla wymieniona i spokój

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.