Skocz do zawartości

E60/E61 LCI M57N2 - co to za cześć?


grzesiekwisnia

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, potrzebuje pomocy..


Szukam różnic pomiędzy blokami stosowanymi w M57N2.

Porównując różne zdjęcia, przeczesujac fora internetowe udało mi się ustalić, że bloki są takie same, różnia się jedynie otworami pod śruby na łapy mocujące (zależnie z jakiego modelu BMW silnik) oraz tym jednym szczególe, który zauważyłem na zdjęciach..


Bloku 197/231/235KM maja takie mocowanie na "coś" po stronie kolektora wydechowego


7d279ccce626.jpg


A bloku 286KM maja to w nieco innej formie..


3fd0a061eb75.jpg


I teraz pytanie - co jest tam podłączone (zasilanie olejowe turbo??) I czy jest szansa na wymianę jednego typu mocowanie na drugie pomiędzy blokami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obok to smarowanie turbosprężarek.


Bardziej skupił bym się na spływie oleju z turbo. Single turbo i biturbo to dwa różne rozwiązania.

 

Czy jest jakaś szansa na zdjęcie przyłącza smarowania turbosprężarek? W rozwiązaniu 286KM widać mały otwór, zapewne do mocowania tego przyłącza.. Da się zamocować smarowanie dwóch turbosprężarek do bloku od modelu z jednym turbo?


Spływ oleju widać również na załączonych zdjęciach - wygląda tak samo.. Chyba, że się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.