Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Witam,


Przymierzam się do zakupu G11, interesuje mnie raczej model po FL, bo w końcu wygląda jak na BMW przystało ;)


Jeździłem kilka dni temu G11 w wersji 740xd i... d**y nie urywa. Chcę 7 a nie np. M-ke bo zależy mi na komforcie, a jednocześnie nie chcę szukać u innego producenta (tak Mercedes, myślę o Tobie, jakaś Panamera też pewnie mogłaby mi zawrócić w głowie). Auto miało "standardowe" pneumatyczne zawieszenie i zastanawiam się, czy to "bardziej wypasione" (executive drive pro?) jest warte zainteresowania?


Generalnie spodziewałem się komfortowego krążownika w stosunku do mojej F10 - kto jeździł F10 wie, że nawet przy EDC na runflatach jest średnio wygodnie i czuć nierówności. W G11 było zdecydowanie wygodniej, ale nie czułem aż takiej różnicy w stosunku do mojej F10, która zrekompensowałaby mi znaczną różnicę w cenie.


Jak żyć, panowie (i panie)? Szukać dealera z zawieszeniem wymaksowanym?

Edytowane przez Zodiac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.