Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem gdy samochód kopci mi na szaro niebiesko polykal mi płyn chłodniczy więc wywaliłem głowice zmieniłem uszczelke i po złożeniu cały czas dymi na szaro niebiesko na bardziej na postoju aczkolwiek płynu chłodniczego nie ubywa silnik 3 0d 193 km
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W obecnych warunkach auta kopcą, bez nagrania trudno powiedzieć czy to normalne w Twoim przypadku. Jeżeli po odpaleniu kopci na niebiesko to trzeba przyjrzeć się odmie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To nie jest normalne bo kopci jak porowoz wieczorem w dzień mniej widać aczkolwiek nie wymieniłem oleju po wymianie uszczelki a poziom oleju się podnosil więc woda do oleju szła jest taka możliwość że ta woda odparowuje Czy coś odma jest wywalone bo wymieniłem filterek odmy i jak padła uszczelka chwilą i znowu się zapchal więc go wywaliłem ale samochód trochę kuleje na wolnych przed wymiana uszczelki wlewalem 5 litrów płynu na 2 dni
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździsz na oleju z płynem świadomie? :roll: wymień to oraz odmę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dzisiaj wymieniłem 5 wtrysk bo korektę miał w inpa 2.0 jak wymieniłem go to odpaliłem samochód bez kolektora pochodził chwilę i z rury od turbiny co wchodzi do kolektora wydobywa się biały dym a jak przygazowalem niebieski to może przez turbo to się dzieje po zmianie wtrysku w inpie mam - 0.60
Opublikowano
Turbo smarowane jest olejem, a ty po wymianie uszczelki jezdziles na oleju który w Twoim przypadku mieszal się z płynem. A zimą plus woda z olejem i ogromne obroty turbo to proszenie się o awarię.
Opublikowano
Jak jeździ się na płynie a nie na oleju, to przeważnie korbowód wychodzi bokiem silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.