Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam e46 po swapie z 2.2 na 3.0. Cały wydech został z poprzednika i przede wszystkim chciałbym się dowiedzieć czy ten m54b30 chodzi tak samo na tym wydechu z m54b22 jak na tym z którym wyjechal z fabryki ?


rozważam tez kwestie usuniecia katalizatorów i ewentualnie tych pierwszych sond bo te drugie już mam usunięte.


chętnie poczytam odpowiedzi ludzi którzy maja już jakies doświadczenie w tej sprawie.

i czy przy usunieciu katow spadnie/podniesie się moc i moment ?

pozdrawiam

Opublikowano
Po usunięciu katów z serii 330 spadnie moc, w twoim wypadku - nie wiem. Jak chcesz usunąć pierwsze sondy to co będzie korygowało dawki paliwka? Chcesz jeździć na OL? Chcesz podnieść moc to ładuj turbo/kompresor lub swap na inny silnik, wydechem oczywiście jesteś w stanie coś ugrac, ale to będa małe przyrosty
Opublikowano

Wydech z m54b22 nie ma mniejszej średnicy?

Co ma dać wyrzucenie sond korekcyjnych? Rozumiem, że masz soft euro2 że wyrzuciłeś sondy za katami? Musiałbyś mieć wszystko 100% sprawne, głównie myślę o przepływce bo tylko na jej wskazaniach będzie ustalana dawka i można sobie krzywdy narobić jak będzie za uboga mieszanka.

Same katalizatory w jakim są stanie? może lepiej katy wymienić?

Jak chcesz wyrzucić katy to tylko z softem euro2 i jakimś custom kolektorem wydechowym inaczej tylko się pogorszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.