Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,


W ofercie Millers są dwa oleje:

1.

EE Longlife 5w 30 (bez C3 – Energy Efficient - NanODrive)

http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/oleje-silnikowe/ee-longlife-5w30/


TYPICAL CHARACTERISTICS:

SAE Viscosity Grade 5w30

Specific Gravity @ 15C 0.850

Kinematic Viscosity @ 100C 10.7cSt

Kinematic Viscosity @ 40C 65.2cSt

Viscosity Index 154

Pour Point C <-42

Flashpoint C >200

Cold Crank Viscosity @ -30C 6,600cP max

HTHS Figure 3.58 mPa.s


2.

EE Longlife C3 5w 30 (z oznaczeniem „C3” też Energy Efficient - NanODrive)

http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/oleje-silnikowe/ee-longlife-c3-5w30/


TYPICAL CHARACTERISTICS:

SAE Viscosity Grade 5w30

Specific Gravity @ 15oC 0.850

Kinematic Viscosity @ 100oC 10.9cSt

Kinematic Viscosity @ 40oC 65.0cSt

Viscosity Index 160

Pour point oC <-42

Flashpoint oC >200

Cold Crank Viscosity @ -30oC 6,600cP max


Oba oleje są zgodne z normą BMW Longlife-04

Wersja bez C3 wygląda na nowszy produkt i spełnia normy VW i Porsche (dodatkowo).


Który, według was lepszy do F36 B47 (420d)?

Opublikowano

Ja tam ekspertem nie jestem ale może ktoś z was będzie w stanie rozszyfrować (po specyfikacji) jakimi właściwościami się różnią?

Ten z normą VW jakby mniej lepki sadzac po indeksie...


A który Wy kupujecie?


Wiecie jaki aktualnie olej leją w ASO? Jaki to odpowiednik Shell'a?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.