Skocz do zawartości

M67 740D Mułowata zimna skrzynia i problem ze spryskiwaczami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zamieszczam dwa tematy w jednym zeby nie syfić. Tego roku od temperatury ponizej zera skrzynie biegow na zimnym silniku zaczelo byc slychac - chodzi 2x glosniej i wolniej zmienia biegi, jak sie rozgrzeje wszystko jest ok. Skrzynia sie konczy? Wymiana oleju nigdy nie byla robiona z racji podzielonych do dnia dzisiejszego opini. Druga sprawa - wczoraj rano probuje spryskac szybe i cisza, ani pompki ani przekaznika nic. Ktos cos?
Opublikowano

ad.1 Olej wymienia się mniej wiecej co 50-70k. wg mnie jesli olej nie był wymieniany to po 20 latach i niskich temperaturach pewnie masz tam masło, co nie ułatwia pracy wiec działa to słabo. Po rozgrzaniu z masła robi się olej i wtedy lepiej to funkcjonuje.

ad.2 Czy nie zapomniałeś czasem że mamy zimę i płyn powinien być zimowy? może ci poprostu rozsadziło pompkę tą która jest na zbiorniczku w komorze silnika (o ile masz spryskiwacze ksenonów). ja tak miałem stąd jestem taki mądry. Pompka nowa kosztuje w zamienniku 20pl.

Opublikowano

Trzeba wymienic olej i filter.Ale najlepiej sprawdzic jeszcze jaki jest jego stan.Powinno pomoc bo jak na rozgrzanym jest wszystko ok.Niewiem po ile chodza automaty do 740 ,ale tanie chyba nie sa wiec postaw narazie na wymiane filtra i oleju.


Co do spryskiwaczy to co :) sprawa blacha :) i latwa w naprawie kazdy to pewnie juz przerabial :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.