Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mam mega problem, podczas jazdy silnik zaczyna mulić a potem szarpie i gaśnie.. pojawia się kontrolka check engine. Jak się rozgrzeje to jest dramat. Auto potrafi zgasnąć nawet podczas podstoju, nie da się jeździć.. Czy ktoś z was miał podobny problem? co jest przyczyną usterki?


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtryski i pompa HPFP do sprawdzenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie, nie ma znaczenia..ewentualnie jakaś woda w paliwie, dolej na innej stacji do pełna, aczkolwiek wątpię (ja też się w lato łudziłem, że to przez inne paliwo, po czym okazało się, że to HPFP).. ja jeżdżę ciągle na 95, z resztą sam sobie przeczytaj, co pisze na klapce wlewu paliwa.. 91-98, a w nawiasie 95. Do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy i ciśnienia LPFP oraz HPFP.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 1 rok później...
Opublikowano

Czujnik położenia wału padł. Po wymianie wszystko gra. No prawie wszystko bo na zimnym mam jakieś falowanie obr. a potem jest już git.

Zaufany warsztat niestety nie naprawia bmw i nie umieli mi odpowiedzieć co się dzieje z tym i dlaczego to faluje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.