Skocz do zawartości

Problem z ciepłym silnikiem


Largo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowym użytkownikiem, dlatego na początek chciałbym Was wszystkich przywitać :-)

 

A mój problem jest następujący:

 

Mam BMW 320i z roku 1991 i jest zagazowany. Otóz problem jest dziwny jak dlamnie. Rano kiedy auto zapalam jest OK, a po popołudniu, dwie godziny po dłuższej przejażdzce nie zapala. Pale go na 2-3 ( zazwyczaj 3 ) razy, aż zapali. W taki sposób akulumator mi szybko padnie, i rozrusznik.

 

Co może być powodem? Wcześniejszy właściciel mówił coś o pompie paliwowej, że jest do wymiany, ale czy to może być jej wina? Czytałem forum i doczytałem się następujących rzeczy:

 

1. reduktor ciśnienia paliwa

2. przekażnik pompy paliwa

3. pompa paliwowa

 

Auto ma przejechane 210 000 KM, to tak dla Waszej wiedzy. I miałbym jeszcze jedną serdeczną prośbę do Was. Czy powiedzielibyście mi, jak auto odrestaurować, aby jeszcze chwilkę pojeżdziło?

 

Dziękuje za wszelką pomoc,

Pozdrawiam, Largo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.