Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jestem nowym użytkownikiem, dlatego na początek chciałbym Was wszystkich przywitać :-)

 

A mój problem jest następujący:

 

Mam BMW 320i z roku 1991 i jest zagazowany. Otóz problem jest dziwny jak dlamnie. Rano kiedy auto zapalam jest OK, a po popołudniu, dwie godziny po dłuższej przejażdzce nie zapala. Pale go na 2-3 ( zazwyczaj 3 ) razy, aż zapali. W taki sposób akulumator mi szybko padnie, i rozrusznik.

 

Co może być powodem? Wcześniejszy właściciel mówił coś o pompie paliwowej, że jest do wymiany, ale czy to może być jej wina? Czytałem forum i doczytałem się następujących rzeczy:

 

1. reduktor ciśnienia paliwa

2. przekażnik pompy paliwa

3. pompa paliwowa

 

Auto ma przejechane 210 000 KM, to tak dla Waszej wiedzy. I miałbym jeszcze jedną serdeczną prośbę do Was. Czy powiedzielibyście mi, jak auto odrestaurować, aby jeszcze chwilkę pojeżdziło?

 

Dziękuje za wszelką pomoc,

Pozdrawiam, Largo

Opublikowano
Mam identyczny problem u siebie. Gdy silnik sie rozgrzeje to musze dobrze deptać w pedał i kręcić rozrusznikiem żeby zapalił.W dodatku potrafi śmierdzieć gazem.Może ktoś potrafi pomóc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.