Skocz do zawartości

zablokowane drzwi pasażera


LUKSKYLOKER

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Kolegów i Koleżanki. Jestem tu nowy i nowy w temacie BMW :) Aktualnie posiadam dwa modele BMW. Od dłuższego czasu E38 2,8 1996 które nie sprawiało większych problemów oraz "perełka" E53 4,4 2000r od 2 tygodni która się ciągle obraża i wymaga dopieszczenia. Właśnie z nią mam kilka problemów. (załączający się kompresor-mimo braku widocznego ubytku powietrza, sterownik poduszek, czujnik stukowy, oraz póki co najważniejszy zablokowane drzwi pasażera. Na nich chciałem się skupić i prosić was o dobrą radę i pomoc. Otóż drzwi pasażera nie otworzyły się. Siedziałem w aucie kiedy żona próbowała otworzyć drzwi. Na pewno nie zamknąłem zamków od środka. Wszystkie działają oprócz tych jednych-prawych pasażera.Rygiel podnosi się za każdym razem, czy to z konsoli przy skrzyni, z pilota czy z kluczyka w drzwiach. Klamka nie otwiera drzwi zarówno ta zewnętrzna jak i wewnętrzna. Udało mi się rozebrać cały bok auta od środka i wszystko fajnie widać i można wiele próbować ale nic nie daje rezultatu. Przesuwanie zapadki od klamki zewnętrznej nie otwiera, tak samo przesuwanie zapadki od klamki wewnętrznej Próbowałem sam ogarnąć temat ale niestety to nic prostego. Przeczytałem cały internet i niestety znalazłem malutką wzmiankę o jakimś mikroczujniku.Ale po kolei powiem co próbowałem zrobić:

1. Klamka zewnętrzna- brak reakcji

2. klamka wewnętrzna- brak reakcji

3. wszystkie bezpieczniki-ok

4. Ręczne próby od środka- brak reakcji

5. podpięcie kompa w celu elektronicznego odblokowania- brak błędów-wszystko ok-diagnoza lokalnego elektryka samochodowego od wszystkich pojazdów

6. dziś dodatkowo rozładował się aku, miałem nadzieje że może to pomoże-niestety


elektryk mówi że sporo zachodu będzie z rozwaleniem zamka od środka w celu otworzenia drzwi. Oczywiście w chodzi w rachubę zakup nowego zamka. ceny kosmos... ponad 500 zł za sam zamek, Dodatkowo nie wiadomo czy nie uszkodzi się ramki wewnętrznej. :(


Czy ktoś mam może jeszcze jakiś pomysł albo namiar do specjalistów z tej dziedziny (typowy komuter tylko do bmw, lub zakład który może się podjąć) Najlepiej opolskie. A może mogę coś jeszcze sam pokombinować.

Z góry dzięki za podpowiedzi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kombinował jeszcze od środka. Ostatnio wymieniłem u siebie mechanizm klamki i po złożeniu i teście na sucho działało. Jak złożyłem boczek i zatrzasnalen drzwi nie mogłem otworzyć drzwi od środka i od zewnątrz A wcześniej od środka się otwierały. Odchylilem boczek odkreciłem pozycje i włożyłem łapę że arubokretem. Okazało się że linka minimalnie źle była ułożona i to było powodem. Możesz jakoś otworzyć drzwi żeby zdjąć boczek ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Udało się. Okazało się że linka zewnętrzna ta od klamki była naprawiana i została skrócona. Naciąg był za duży i cały czas delikatnie trzymał zamek. Po odłaczeniu jej udało mi się otworzyć od środka za linkę od drzwi. Ostatecznie kupuje ramkę klamki (wewnętrzną częsć) i mam nadzieję że będzie po sprawie. Dzięki i pozdrawiam. Do zobaczenia w innym poście. :) Mam jeszcze kilka zagadek. Muszę dopieścić to uparte cudo ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietaj zeby ta linka nie byla za bardzo naciagnieta i klamka od zew. strony zeby tez nie sprawiala wrazenia jakby zebyt duzy naciag byl na lince. Poprawialem to ze trzy razy w ciagu poltora roku , za kazdym razem po kilku miesiacach klamka zaczela coraz bardziej sie zacinac , czasami dzialala a czasami nie az wkoncu kompletnie nie dalo sie otwierac od zew . strony. Poprawnie nastawiona ta linka musi sprawiac ze klamka zew ma jakby ,,troche luzu'' jak sie ciagnie , inaczej problem po jakims czasie powroci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm.... tak na logikę trochę to dziwne co piszesz. Raczej powiedziałbym że z czasem linka będzie wymagała większego naciągu. Choćby ze względu na pancerz tej linki który może ulec "korozji" i będzie się skracał. Tak było teraz tylko że mój poprzednik naciągnął ją za bardzo-o jakiś 1 mm. Niby minimalna ilość o już jaki problem. Tak czy siak założę i pojeżdżę jakiś tydzień bez tapicerki i intensywnie będę sprawdzał te drzwi. Nie mam ochoty ściągać jej ponownie przy zamkniętych drzwiach. Ucierpiało kilka zatrzasków oraz sam boczek pękł na rogu, przy mocowaniu przy lusterku zewnętrznym. Dzięki raz jeszcze za zainteresowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.