Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, zaczeło mi w wakacje odcinać moc przy 6500 obr, były błędy od pompy wysokiego i niskiego ciśnienia, po kasacji, zmianie stacji benzynowej jak ręką odjął. Cewki, świece, wtryski - nowe.


Ostatnio po wymianie kolektorów wydechowych na ich sportowe odpowiedniki samochód zaczął odcinać paliwo przy 5500 obr + strzał z wydechu... po sprawdzeniu błędów - 29F2 - Układ wysokociśnieniowy, ciśnienie paliwa.


po sprawdzeniu cisnienia czujnik niskiego cisnienia podaje takie samo cisnienie jak wysokiego :( innych bledow brak, rozumiem, ze nie mam wyjscia?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szto Ty gawarisz?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niedobrze.. rozumiem, że czujnik wysokiego/niskiego dawałby nie aż tak drastyczne objawy?



I jeśli umiera to raczej już umarła bo teraz silnik chodzi strasznie..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
weź laptopa podłącz do samochodu , włącz ustawienia wysokiego ciśnienia w DME (aktualne i zadane dme), zostaw na nagrywanie i jedź . Po jeździe obejrzyj film i zobaczysz co sie dzieje w listwie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tym się nie da już jeździć. Ciśnienie jest 5000, powinno być około 200000

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://i66.tinypic.com/29z85z.png


jedyny błąd to 29F2 - błąd wysokiego ciśnienia paliwa



Wysokie ciśnienie takie samo jak niskie - screenshot

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zawór w sensie masz na myśli czujnik? Bo zaworu to tam żadnego nie ma. Chyba, że jest integralną częścią pompy

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie 123 tys, nie za szybko? :-(

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiem, ale zazwyczaj dany element pada przy określonym przebiegu. Jednemu gościowi z forum padła przy 200tys

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oby opiłków nie puściła w układ...

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.