Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, wleciały sportowe kolektory bez katów (SuperSprint) i układ wydechowy sportowy z kwasiaka.


Generalnie checka nie ma, ale co kilkanaście - kilkadziesiąt km sterownik zapisuje błędy 29f5 i 29f4 - katalizatory, brak sprawności (logiczne, bo ich nie ma :D ) sondy są wkręcone oryginalnie w gniazda. Teraz pytanie, z tego co wiem tylne sondy za katami monitorują pracę katów i w zależności od wartości zmieniają AFR - obcinają/dolewają paliwo. Czy można je wyłączyć, żeby tylko pierwsze sondy działały? Robił ktoś taki zabieg? Podglądałem live data i napięcia na sondach zmieniają się od 0,08v do 0,9v nawet, skacze co chwila mimo adapterów na sondach...


Pisałem z Bimmerprofsami i nie polecają, pisali, żeby wrócić do serii (stary wydech i katy) - taaa... **rwa już wracam po wydaniu kilku tys zł...

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy można je wyłączyć, żeby tylko pierwsze sondy działały? Robił ktoś taki zabieg?


Pisałem z Bimmerprofsami i nie polecają, pisali, żeby wrócić do serii (stary wydech i katy) - taaa... **rwa już wracam po wydaniu kilku tys zł...

 

oczywiście że można - kwestia prawidłowego podejścia do sprawy )

bierzesz kase - dajesz człowiekowi, który rozumie coś w tym , dostajesz auto z pozytywnym wynikiem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
robiłeś już taki zabieg? Pytanie jaki wpływ ma wyłączenia szerokopasmowych sond na sondy pierwsze, które standardowo są przed katami? Wiem, że drugie sondy biorą udział w AFR i mają wpływ na sondy pierwsze.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czytasz flash na stole z sterownika albo przez OBD , kasujesz tylne sondy we flash, wgrywasz wsad spowrotem - masz szczęście

Nie maja wpływu - ich sens - kontrola katalizatora

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dlaczego po montazu sportowego kolektora bez katalizatorow auto idzie jak szalone do 5500obrotow i odcina moc, paliwo i zapłon? Wcześniej odcinka była przy 7000obrotow, a teraz 5500...dodam, że przy odcięciu jest wybuch paliwa w wydechu - strzał..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.