Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Podczas wymiany czujnika kąta skretu gdy kolumna kierownicza była rozkrecona kierownica obróciła mi się kilka razy w lewą strone i teraz gdy wszystko złożyłem podczas kręcenia słychać szelest w kierownicy.Nie mam multifunkcji jest to zwykła kierownica i podejrzewam że może jakiś kabel się obkrecił wokół czegoś.

Moje Pytanie brzmi co tam może tak szeleścić

Opublikowano

Spirala... Nie swieci kontrolka poduszki? Sygnał działa?

Jeśli tak, to masz szczęście, zdejmij kierownicę i odkręć 2 obroty w prawo ;)

Opublikowano

Zdjąć kierownicę, a potem czujnik kata skrętu. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/32_0943-kol-kier-przestawnaelementy-pojed/vKC03281 poz. 16 i obrócić ,pierścień wewnętrzny 2 obroty w prawo. potem złożyć wszystko spowrotem.

Zakładam że kierownica obróciła ci się 2 obroty w lewo. Jeśli nie jestes tego pewien, obróc w prawo 1 obrót.

Najwyżej powtórzysz operację

Opublikowano

Chodzi Ci o ten pierscien w czujniku z poz.16 zeby go przekrecic?

To nie bedzie to bo gdy czujnik byl calkowicie sciagniety z kolumny to i tak szelescilo ten szelest dochodzi zaraz spod poduszki powietrznej tylko nigdy tego nie rozbieralem i nie chce czegos tam uszkodzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.