Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich Forumowiczów.


Mam kolejny bardzo dziwny problem z samochodem który nie może rozwiązać żaden mechanik z Krakowa.

Kiedy moja BM-ka łapie temperature i próbóje się przełączacyć na gaz, dochodzi naraz do:

* zapalenia się kontrolki ABS, ASR, Hamulec ręczny

* radio wyłącza się

* nawiew wyłącza się

*samochód ma kompletny brak mocy lecz nie gaśnie

* samochód nie reaguje na pedał gazu.


Po zgaszniu, samochód nie odpala, przez kilka godzin aż ostygnie, a nastepnie odpala. Można go za to natychmiast odpalić z kabli.


Czy ktoś ma wogóle pomysł o co chodzi??!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podstawowa kwestia, jakie są błędy? Tylko odczytane w inpa a nie srelfi czy czymś podobnym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam.

Błędy które pokazał to:

2738 katalizator

27DA alternator

2813 DME monitoring Group A

2813 zmienne wzniosy zaworów



Myślicie jaki może być powód tego błędu 2813? Ewentualny koszt naprawy?


Odnośnie usterki, wychodzi że alternator nie ładuje i daje przebicia i dzisiaj elektryk ma go sprawdzić i naprawić.

Wczoraj naładowałem akumulator na full i dojechałem do mechanika bez problemu i też samochód odpalił szybko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.