Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zauważyłem dziwną przypadłość, jak temp. powietrza oscylowała w granicach 5-10^C to korekcje na 3 wtryskach miałem wzorowe a na jednym dochodzące do +1,4mg, teraz jak przyszedł mróz silnik zaczął nierówno pracować i korekcja na tym "gorszym" wtrysku dochodzi do +2,5mg. Przypadek? czy po prostu wtrysk kuleje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.