Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie chciałbym powiedzieć że dużo czytałem na forum ale nie widzę rozwiązania mojego problemu .

Posiadam bmw e46 316i 1.8 2002 rok lift zagazowane.

Wymieniłem

-zbiornik wyrównawczy

-chłodnicę

-2x węże

- uszczelka pod głowicą

-czujnik temperatury cieczy

Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną zbyt dużego ciśnienia w moim układzie chłodzenia dodam żę mam nachyloną wskazówkę temperatury o 2 milimetry w prawo ale temperaturę pokazuje od 103 do 105 wymieniłem czujnik cieczy była wymieniana uszczelka pod głowicą ponieważ była uszkodzona. Problem po wymianie uszczelki nie znikł uszkodziło mi wymienionego węża i teraz nie chcę wymieniać kolejnej rzeczy ponieważ ciśnienie uszkodzi dalej najsłabszy element

Jak ktoś ma jakieś doświadczenie w takim temacie prosze o pomoc :)

Opublikowano
Jak znam zycie to pewnie w glowicy problem RTG by to wyjasnilo.A dlaczego nie wymieniles najwazniejszych / pompa wody i termostat?
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.