Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,

Nowy jestem, swapowałem z 2.0 na 2.8 mam kilka problemów.

1. Alternator daje 13.13,5 V. Dawał, dzisiaj

rozładował całkiem aku, przy wolnych tak jak by pulsacyjnie ładował. Na wysokich wgl nie ładuje.

2. Pomyliłem chyba wtyczki, mam ciągle w inpie błąd potencjometra przepustnicy, zmieniłem na 2 to samo. Mógł by ktoś sprawdzić ile i jakie kolory przewodów wchodzą do wtyczki potencjometra.

3. Ciągle świeciło mi się kontrolka na zegarach ASC. Spadła mi linka z tej prowadnicy, poprawiłem kontrolka nie gaśnie.

4. Sondy lambda, obie wtyczki są identyczne, na pokrywie zaworów są gniazda wtyczek jak rozróżnić która gdzie?


Pozdrawiam.

Opublikowano

A więc tak kolego:

- wtyczka od przepustnicy ASC, przewody; żółty,czarny i szary

- wtyczka drugiej przepustnicy przy dolocie: brązowy,czarny,czerwono/żółty

Co do sond to pewności nie mam,czy też meches przy swapie nie pomylił :mrgreen: ale sondy pracują i błędów nie wyrzuca. Postaram się wytłumaczyć: wtyczka pierwsza ta bliżej rozrządu leci do sondy 2 tej schowanej głęboko(cylindry4,5,6), druga wtyczka bliżej grodzi do sondy 1(cylindry 1,2,3) ale jak pisałem pewności 100% nie mam. jutro chyba odbiorę kompa z naprawy to z ciekawości zamienię wtyczki i sprawdzę,czy jest jakaś zmiana

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
I co tam wyjaśniło Się coś?Bo na próbę zmieniłem dziś kolejność wtyczek sond i silnik pracował dużo gorzej
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Nie mam jak znaleźć dobrą wtyczkę, pod blokiem słabo wieczorem coś ogarnąć. Miałbym jeszcze prośbę mógłbyś zerknąć przewody w wtyczce alternatora?
Opublikowano
Chodzi Ci o wtyczkę co podpięta jest do regulatora napięcia :?: Nie wiem czy dam radę Się dogrzebać, ale z pewnością są tam tylko 2 przewody,jeśli to o to chodzi
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Panie tak jak pisałem wcześniej, do regulatora wtyczka z 2 przewodami: niebieski i żółto/zielony :wink: powodzonka
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Sprawdziłem raz jeszcze i faktycznie ten drugi przewód jest zielono/biały a nie żółty(lampka halogenowa trochę sfałszowała odczyt) i to będzie ta wtyczka co pokazałeś na zdjęciu. Są tam 3 piny,ale tylko dwa przewody
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.