Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem od niedawna posiadaczem Bmw e90 z 2011 roku (N47 316d 190tys)i, jako że jestem kompletnym laikiem motoryzacyjnym, nie chcę jechać do warsztatu od razu, tylko zapytać ludzi, którzy mają jakieś pojęcie.

Czy istnieje możliwość weryfikacji w jakiej kondycji jest rozrząd bez wyjmowania silnika? I jak wygląda ta akcja serwisowa, która dotyczyła n47 - czy ja też się łapię ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żadna diagnostyka nie ma sensu bo jeden rozrząd daje znaki dźwiękowe przed awarią drugi urywa się bez ostrzeżenia bo pada z dnia na dzień np napinacz.

Jak nie masz informacji czy był wymieniany to musisz po prostu zmienić i tyle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
akcja serwisowa została zakończona już dawno, dla świętego spokoju najlepiej wymienić, jeżeli masz automat to ten rozrząd z reguły dłużej wytrzymuje
Opublikowano

Ja bym kupil oryginalne czesci, a prace zlecil komus bardzo zaufanemu, wyjdzie rozsadnie i taniej.

Sam pracuje w ASO MB, wiec wiem jakie ceny sa za godzine robocza. U nas wymont i zamont silnika to 12 godzin roboczych po okolo 300 - 420zl za godzine (w zaleznosc od rabatu)

Mowiac inaczej wymiana rozrzadu w 4 cylindrowym silniku, razem z czesciami to u nas jakies 8-10 tys :D


Domyslam sie ze wymiana rozrzadu w BMW to lekko 6-7 tys. (nie znam ich cen)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.